Проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів
Problem of individualization in phisical development of students |
|
Creator |
Горбенко, Микола І.
Ghorbenko, Mykola I. |
|
Subject |
розвиток
проблеми індивідуалізації фізичне виховання здоровий спосіб життя гармонійний розвиток development problems of individualization physical education healthy lifestyle harmonious development |
|
Description |
Стаття на основі систематизації та аналізу літературних джерел розкриває проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів, які є дієвим, ефективним та потужним засобом виховання фізично і гармонійно розвиненої особистості школярів. У сучасній вітчизняній та зарубіжній літературі накопичений значний як емпіричний, так і теоретичний матеріал, який засвідчує, що використання індивідуального підходу у фізичному вихованні як складової частини здорового способу життя неможливо здійснювати без усебічних знань про особливості розвитку дитини і діалектичного підходу при педагогічному аналізі численних даних, отриманих і накопичених у фізіології, морфології, психології, антропології, генетиці та інших науках про людину. Визначено, що близько половини школярів молодшого, середнього і старшого віку мають середній рівень працездатності. Однак третина школярів молодшого і середнього віку й одна четверта частина старшого віку мають високу працездатність. Менше школярів у всіх вікових групах з низьким рівнем працездатності. Звертає на себе увагу, що від молодшого до середнього і потім до старшого шкільного віку збільшується група школярів з низьким вихідним рівнем працездатності. Це може бути пов’язане з деякими факторами, які тривало впливають на організм, у тому числі і впливи високого сумарного навчального навантаження в шкільні роки. Установлено, що одним із питань вирішення проблеми індивідуалізації може бути створення спеціальних умов для фізично ослаблених дітей, які практично становлять основний контингент функціонально не підготовлених до школи учнів. Це такі умови: полегшення програми, обмеження кількості уроків на день з 35 хвилинною тривалістю, уведення обмеженої кількості занять у середині тижня, корекція навчальних планів тощо. Але головна увага повинна приділятись удосконаленню організаційно-методичних основ занять фізичними вправами з дітьми і підлітками в умовах загальноосвітньої школи. This paper based on systematization and analysis of the literature reveals the problems of individualization of physical development in students that are effective and powerful tool in training physically and harmonious developed personality of students. In today's domestic and foreign literature is accumulated the considerable empirical as well as theoretical material proving that the use of individual approach in physical education as a part of healthy lifestyle can not be realized without comprehensive knowledge about the features of the child and dialectical approach to pedagogical analysis of numerous data received and accumulated in physiology, morphology, psychology, anthropology, genetics and other sciences about a man. It was determined that about half of junior, middle and older schoolchildren have an average level of efficiency. However, one-third of primary school and middle age children, and one-quarter of seniors have a high efficiency. Fewer students in all age groups have low efficiency. Worthy of note the fact, that from junior to middle and then to high school age group increases the group of pupils with low baseline working capacity. This may be due to some factors that affect for a long time on body, including the effects of a high total workload in school years. Established that one of the issues to solve the problem of individualization may be creating of special conditions for physically impaired children, who make up the bulk of almost functionally unprepared for school students. These are the conditions: alleviation programs limit of the number of lessons per day of 35 minute duration, the introduction of a limited number of classes in the middle of the week and correction of curricula and more. However, the main attention should be paid to the improvement of organizational and methodological foundations of exercise with children and teenagers in general schools. |
|
Date |
2015-07-01T11:47:11Z
2015-07-01T11:47:11Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горбенко М. І. Проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів / М. І. Горбенко // // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. - С. 34-40.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/273 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|