Традиційне та інноваційне в методиці викладання мови і літератури в школі у поглядах Н. Й. Волошиної та О. М. Біляєва
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Традиційне та інноваційне в методиці викладання мови і літератури в школі у поглядах Н. Й. Волошиної та О. М. Біляєва
Traditional and innovational in methodic of teaching language and literature at school in views of N. Voloshyna and O. Biliayeva |
|
Creator |
Кожуховська, Людмила М.
Kozhukhovska, Liudmyla M. Дига, Надія В. Dyha, Nadiia V. |
|
Subject |
літературна дидактика
лінгводидактика особистість науковця українська національна наукова школа традиційне й іннваційне у філології literary didactics linguodidactics personality scientist ukrainian national scientific school traditional and innovatoinal in philology |
|
Description |
У статті аналізується роль і значення наукових постатей сучасної української літературної та лінгвістичної дидактики – Н. Волошиної та О. Біляєва, визначаються риси традиційного й інноваційного в методиці викладання філологічних дисциплін, обгрунтовуються основні пріоритети розвитку освітнього процесу в цілому й методичної науки зокрема, підкреслюється важлива роль в організації такого процесу особистості керівника – спрямовуючої і направляючої сили в будь-якій справі, особливо в науково- практичному функціонуванні цілої галузі педагогічної освіти. Стверджується, що науковий подвижницький шлях Н. Волошиної та О. Біляєва потребує більш детального вивчення й аналізу, тому що є надзвичайно актуальним у нелегкі часи становлення методичної науки в цілому та української національної наукової школи методики навчання української мови і літератури зокрема. Традиційне й інноваційне в методиці викладання філологічних дисциплін завжди гармонійно поєднувалося й розвивалося. Учителі української мови та літератури, співробітники лабораторій навчання української мови і літератури академічних установ України, викладачі педагогічних ВНЗ забезпечують нерозривний цикл у продукуванні ґрунтовних методик і технологій навчання та підготовки кадрів. Визначаючи основні пріоритети розвитку освітнього процесу в цілому й методичної науки зокрема, підкреслюємо доконечну потребу в організації такого процесу в особистості керівника – спрямовуючої і направляючої сили в будь-якій справі, особливо в науково-практичному спрямуванні цілої галузі педагогічної освіти. Методика викладання української мови і літератури в усі роки становлення і розвитку була багатою на яскраві визначні особистості, які започаткували лінгво- та літературнодидактичні засади науки на основі гуманістичних, етнокультурних і звичаєвих традицій українського народу. Без сумніву, до таких науковців відносимо Н. Волошину та О. Біляєва – сучасних творців української методичної науки. This article analyzes the role and importance of N. Voloshina and О. Belyaev – scientific figures of modern Ukrainian literature and linguistic didactics, determined by the features of traditional and innovative teaching methods in philological sciences, justified the main priorities of the educational process in general and science in particular methodological, emphasizes the important role of this process the individual leader-guiding and directing force in any business, particularly in the scientific and practical functioning of the whole field of teacher education. It is alleged that the scientific way of N. Voloshina and О. Belyaev require more detailed study and analysis, so that is extremely relevant in difficult times becoming methodical science in general and the Ukrainian national school of scientific methods of teaching Ukrainian language and literature in particular. Traditional and innovative teaching methods in philological sciences always harmoniously combined and developed . Teachers Ukrainian language and literature , staff training laboratories Ukrainian language and literature academic institutions in Ukraine , teachers pedagogical universities provide unbreakable cycle in the production of sound methods and technologies of teaching and training.Defining the main priorities of the educational process in general and science in particular methodological , stress urgently need of such a process in the individual leader - guiding and directing force in any business , particularly in the scientific and practical direction of the whole field of teacher education. Methods of teaching Ukrainian language and literature in all the years of development and was rich in bright prominent personalities who initiated the linguistic and literaturnodydaktychni principles of science-based humanist , ethnic, cultural and customary traditions of the Ukrainian people. No doubt, refer to the following scientists NY Voloshin and A. Belyaev creators of modern Ukrainian methodical science. |
|
Date |
2015-07-03T07:46:48Z
2015-07-03T07:46:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кожуховська Л. М. Традиційне та інноваційне в методиці викладання мови і літератури в школі у поглядах Н. Й. Волошиної та О. М. Біляєва / Л. М. Кожуховська, Н. І. Дига // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 33 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 71–79.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/282 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 33
|
|
Publisher |
ГНОЗІС
|
|