Педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів до збереження здоров’я дітей і молоді
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів до збереження здоров’я дітей і молоді
Еducational problems of future teachers’ training for health preserving of children and youth |
|
Creator |
Онищенко, Наталія П.
Onyshhenko, Natalija P. |
|
Subject |
педагогічні проблеми
підготовка майбутніх учителів здоров’я здоровий спосіб життя здоров’язбережувальна педагогіка збереження здоров'я дітей і молоді культура здоров'я студентська молодь pedagogical problems training of future teachers health healthy lifestyle healthsaving pedagogy children and youth’s health preserving health culture college students |
|
Description |
У статті досліджуються педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів до збереження здоров'я дітей і молоді; розглядаються педагогічні аспекти застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. Зазначається, що ефективність навчально-виховного процесу вищої школи має визначатися не лише формуванням професійної компетентності студентів, а й формуванням надійних соціальних орієнтирів, здатністю молодих спеціалістів адекватно протистояти молодіжним проблемам, що виникають у процесі професійного самовираження, і залишатися при цьому здоровими. Студенти педагогічних закладів – майбутні вчителі повинні стати гідними наставниками для своїх учнів, а тому формування здорового способу життя та збереження здоров’я дітей і молоді для них є невід’ємною складовою фахової компетенції вчителя не залежно від предметного спрямування. Доводиться, що погіршення стану здоров’я студентської молоді є актуальною проблемою сучасності та пов`язане з низьким рівнем їхньої культури здоров’я як світоглядної орієнтації, недостатньо повним, регулярним та вчасним медичним обстеженням, безвідповідальним ставленням самих студентів до свого здоров’я, недостатнім упровадженням здоров’язбережувальних заходів у навчально-виховний процес вищої педагогічної школи, відсутністю належної уваги викладачів до збереження здоров’я студентів. Усе вищезазначене підсилюється великим навчальним навантаженням студентів при недостатній фізичній активності, емоційним та психологічним напруженням під час заліково- екзаменаційних сесій, відсутністю матеріальних можливостей для оздоровлення під час канікул. Не викликає сумніву той факт, що погіршення стану здоров’я студентів обмежує їхні можливості професійного самовизначення, самовиховання та самореалізації, а добре здоров’я є дієвим чинником успішності навчання та високої працездатності. Зазначається, що за таких умов та внаслідок невизначеності соціальних інститутів виховання стосовно комплексного впливу на дітей актуальним є звернення до здоров’язбережувальної педагогіки. The article deals with the educational problems of teachers’ training to a preservation of the children and young people’s health; coincides with the pedagogical aspects of health-saving pedagogy in the educational process at higher educational institutions. It is noted that the effectiveness of the higher school educational process should be determined not only by forming the students’ professional competence, but also by forming the sustainable social indicators, the ability of young professionals to confront youth problems adequately, arising in the course of a professional self-expression, and thus to keep a good health. Students of educational institutions, future teachers, must become worthy mentors for their students, hence promoting healthy lifestyle and health preserving of children and young people is an integral part of professional competence for them, regardless of subject areas. It is proven that the deterioration of the students’ health is an urgent problem of our time and it is connected with the low level of their ideological orientation to a health culture, with not full, regular and timely medical examination, the students’ irresponsible attitude towards their health, the inadequate implementation of health-saving measures in the educational process of higher pedagogical schools, the lack of teachers’ adequate attention to maintaining the students’ health. All of the above is reinforced by a large workload with insufficient physical activity, emotional and psychological stress in student’s pass-fail and examination periods, a lack of economic opportunities for healthcare during holidays. The fact is certain that the deterioration of the students’ health limits their opportunities for professional identity, self-education and self-realization; and a good health is an effective factor in their successful training and high working capacity. It is noted that the appeal to health-saving pedagogy is urgent under such conditions and because of the social educational institutions’ uncertainty in a complex impact on children. |
|
Date |
2015-07-03T08:24:05Z
2015-07-03T08:24:05Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Онищенко Н. П. Педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів до збереження здоров’я дітей і молоді / Н. П. Онищенко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. - С. 96-108.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/286 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|