Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою
Peculiarities of positive attitude of pupils of 5-7 classes to physical training lessons |
|
Creator |
Півень, Олександр П.
Pivenj, Oleksandr P. |
|
Subject |
фізична культура
позитивне ставлення до занять фізичною культурою позакласна робота physical education positive attitude to physical training extra-curricular activities |
|
Description |
Аналіз наукових даних підтверджує важливість формування фізичної культури підростаючого покоління в процесі фізичного виховання. У статті розкриваються питання теорії і практики виховання у молодших підлітків позитивного ставлення до занять фізичною культурою. Визначені сутність і структура позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою. Установлено, що аналіз практики роботи шкіл України показує, що вирішення цього завдання залежить в основному від організації і самореалізації учнями здорового способу життя, важливим компонентом якого є систематичні заняття фізичними вправами. Але залучення школярів до таких занять стає можливим лише за умов сформованості в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою. У процесі його виховання в учнів виникають позитивні емоції, з’являється інтерес до фізичної культури, формується готовність до фізичного вдосконалення, розвивається рухова активність і звичка до занять фізичними вправами. Визначено, що результати вивчення стану виховної роботи з учнями 5-7 класів у цьому контексті вказують на наявність протиріч між ускладненими вимогами до школярів та ступенем сформованості в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою, яке є важливою умовою успішного виконання цих вимог. Як свідчать статистичні дані, стан здоров’я, фізична підготовленість, рівень знань, умінь і навичок більшості учнів не відповідають як загальноприйнятим нормативам, так і їхнім здібностям і можливостям. На уроках фізичної культури школярі проявляють байдуже або негативне ставлення до занять фізичною культурою. Такий стан пояснюється, насамперед, різким зниженням у молодших підлітків стійкого інтересу до занять фізичними вправами. У цьому віці в учнів значно зменшується спонукальна сила природної потреби в рухах, що веде до відповідного способу життя, погіршення стану здоров’я і фізичної підготовленості. Analysis of scientific evidence confirms the importance of formation of physical training of the younger generation in the process of physical education. The article describes the theory and practice of education in younger teenagers a positive attitude to physical training. The essence and structure of the positive attitude of pupils of 5-7 classes in physical training are determined. It was found that the analysis of practice of Ukrainian schools shows that the solution of this problem depends largely on self-organization of students’ healthy lifestyle, which are an important component of the systematic physical exercise. But the involvement of children in such studies is possible only on condition of formation of their positive attitudes towards physical training. In the process of education students have positive emotions and interest in physical culture, they form readiness for physical perfection, physical activity and develop the habit of physical exercise. Determined that the results of a study of the educative work with students of 5-7 grades in this context indicate a conflict between the complicated requirements for students and degree of development of positive attitude to physical training, which is an important condition for the successful implementation of these requirements. As statistics show, the health, physical fitness, knowledge and skills in most students do not meet generally accepted standards as well as their abilities and capabilities. At physical training lessons pupils show an indifferent or negative attitude towards physical training. This situation is explained primarily by a sharp decline in younger teenagers of sustained interest to physical exercise. In students of this age is significantly reduced the motive power of natural need for movement, which leads to a corresponding lifestyle, poor health and physical fitness. |
|
Date |
2015-07-03T08:42:39Z
2015-07-03T08:42:39Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Півень О. П. Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою / О. П. Півень // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. – С. 118-124.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/288 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|