Запис Детальніше

Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології
Use of heath-keeping technologies in professional training of future biology teachers
 
Creator Фурса, Ірина
Fursa, Iryna
 
Subject здоров’язберігаючі технології
здоров’язберігаючі освітні технології
учитель біології
студенти-біологи
здоровий спосіб життя
оздоровчі хвилинки
пальчикова гімнастика
арт-терапія
health-keeping technologies
health-keeping education technologies
biology teacher
students-biologists
healthy lifestyle
recreation minute finger exercises
art therapy
 
Description Останнім часом велика увага приділяється здоров`язберігаючим технологіям,
проте, використання здоров`язберігаючих технологій в професійній підготовці ще
недостатньо досліджені. В Україні збереження та зміцнення здоров'я молоді є головним
завданням соціальної програми держави. Для розв’язання означеної проблеми необхідно
сформувати в студентів стійку мотивацію до здорового способу життя впровадити
комплекс здоров’язберігаючих технологій, спрямованих на усвідомлення ними цінності
свого здоров'я. Зазначені вище обставини висувають на перший план проблему
використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх
учителів біології.
Встановлено, що здоров’язберігаючі технології сприяють формуванню у студентів
адекватної моральної самооцінки, дають можливість організувати дієву роботу зі
створення позитивної мотивації щодо здорового способу життя, розвинути позитивні
моральні якості, активізувати їх прояви, перебудувати і змінити негативні форми
поведінки на позитивні. Здоровий спосіб життя молоді передбачає упровадження у
практику роботи педагогічного університету комплексу оздоровчих заходів, що
забезпечують гармонійний розвиток, зміцнення здоров'я, підвищують продуктивність
навчальної діяльності.
У процесі професійної підготовки майбутніх учителів біології запропоновано до
використання сучасні методи здоров`язберігаючих технологій – оздоровчі хвилинки,
пальчикова гімнастика, арт-терапія тощо.
Recently, much attention is paid to health-keeping technologies; however, the use of
health-keeping technology in professional training has not been sufficiently investigated. In
Ukraine, the main task of the social program of the state is preserving and strengthening of the
young people’s health. In order to solve the above mentioned problem, it is necessary to form in
students a stable motivation for healthy lifestyle, to implement complex of health-keeping
technologies aimed at awareness of the value of their health. The above mentioned circumstances
highlight the problem of using health-keeping technologies in professional training of the future
teachers of biology.
It has been established that health-keeping technologies promote the formation in students
of an adequate moral self-esteem, make it possible to organize an effective work of creating a
positive motivation for healthy lifestyle, develop positive moral qualities, enhance their display,
reform and change negative forms of behaviour into positive ones. A healthy young people’s
lifestyle involves introducing into practice of teaching university work of the complex of health
measures that provide the harmonious development and improving of health, increase the
productivity of training activities.
During the training of future teachers of biology were proposed for application some
modern methods of health-keeping technologies, for example, recreation minutes, finger exercises,
art therapy and more.
 
Date 2015-07-03T08:56:01Z
2015-07-03T08:56:01Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Фурса І. Використання здоров'язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології / І. Фурса // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 33 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 168–174.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/290
 
Language other
 
Relation ;Вип. 33
 
Publisher ГНОЗІС