Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології
Use of heath-keeping technologies in professional training of future biology teachers |
|
Creator |
Фурса, Ірина
Fursa, Iryna |
|
Subject |
здоров’язберігаючі технології
здоров’язберігаючі освітні технології учитель біології студенти-біологи здоровий спосіб життя оздоровчі хвилинки пальчикова гімнастика арт-терапія health-keeping technologies health-keeping education technologies biology teacher students-biologists healthy lifestyle recreation minute finger exercises art therapy |
|
Description |
Останнім часом велика увага приділяється здоров`язберігаючим технологіям, проте, використання здоров`язберігаючих технологій в професійній підготовці ще недостатньо досліджені. В Україні збереження та зміцнення здоров'я молоді є головним завданням соціальної програми держави. Для розв’язання означеної проблеми необхідно сформувати в студентів стійку мотивацію до здорового способу життя впровадити комплекс здоров’язберігаючих технологій, спрямованих на усвідомлення ними цінності свого здоров'я. Зазначені вище обставини висувають на перший план проблему використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології. Встановлено, що здоров’язберігаючі технології сприяють формуванню у студентів адекватної моральної самооцінки, дають можливість організувати дієву роботу зі створення позитивної мотивації щодо здорового способу життя, розвинути позитивні моральні якості, активізувати їх прояви, перебудувати і змінити негативні форми поведінки на позитивні. Здоровий спосіб життя молоді передбачає упровадження у практику роботи педагогічного університету комплексу оздоровчих заходів, що забезпечують гармонійний розвиток, зміцнення здоров'я, підвищують продуктивність навчальної діяльності. У процесі професійної підготовки майбутніх учителів біології запропоновано до використання сучасні методи здоров`язберігаючих технологій – оздоровчі хвилинки, пальчикова гімнастика, арт-терапія тощо. Recently, much attention is paid to health-keeping technologies; however, the use of health-keeping technology in professional training has not been sufficiently investigated. In Ukraine, the main task of the social program of the state is preserving and strengthening of the young people’s health. In order to solve the above mentioned problem, it is necessary to form in students a stable motivation for healthy lifestyle, to implement complex of health-keeping technologies aimed at awareness of the value of their health. The above mentioned circumstances highlight the problem of using health-keeping technologies in professional training of the future teachers of biology. It has been established that health-keeping technologies promote the formation in students of an adequate moral self-esteem, make it possible to organize an effective work of creating a positive motivation for healthy lifestyle, develop positive moral qualities, enhance their display, reform and change negative forms of behaviour into positive ones. A healthy young people’s lifestyle involves introducing into practice of teaching university work of the complex of health measures that provide the harmonious development and improving of health, increase the productivity of training activities. During the training of future teachers of biology were proposed for application some modern methods of health-keeping technologies, for example, recreation minutes, finger exercises, art therapy and more. |
|
Date |
2015-07-03T08:56:01Z
2015-07-03T08:56:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фурса І. Використання здоров'язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології / І. Фурса // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 33 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 168–174.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/290 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 33
|
|
Publisher |
ГНОЗІС
|
|