Особливості педагогічної та музичної освіти в університетах Америки
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості педагогічної та музичної освіти в університетах Америки
Features of pedagogical and music education in american universities |
|
Creator |
Кожевнікова, Лариса
Kozhevnikova, Larysa |
|
Subject |
вища освіта
музично-педагогічна освіта концепція аналіз структура інтеграція диверсифікація higher education musical-pedagogical education concept analysis structure integration diversification |
|
Description |
В умовах сьогодення одним із пріоритетних напрямків діяльності університетів є формування спеціалістів-професіоналів, які здатні поєднувати глибокі фундаментальні знання і ґрунтовні практичні навички. Однак, суттєві зміни в освітньому просторі 90-х років ХХ століття, потребують нагального вивчення змісту, структури та функцій підготовки музично-педагогічних кадрів у зарубіжних країнах. Системний аналіз діяльності зарубіжних, зокрема Американських педагогічних університетів, вивчення сучасного стану й перспектив розвитку, дасть можливість комплексно вирішити існуючі проблеми та примножити традиції музично-педагогічної освіти в Україні на межі ХХI століття. Метою написання статті є аналіз основних підходів до педагогічного процесу у вищій школі Америки, виокремлення структурних компонентів та основних функцій університетської музично-педагогічної освіти. Система вищої освіти в Америці представлена п'ятидесятьма окремими системами та широким розмаїттям навчальних закладів зі своїми цілями, спрямованістю в навчанні і складом студентів. В даний час, в країні діє понад три тисячі вищих навчальних закладів. Для розвитку університетської педагогічної освіти Америки характерні процеси диверсифікації та інтеграці . Зародження музичної освіти Америки пов'язано з виникненням на початку 18 століття багаточисленних співочих шкіл, які проводили підготовку до хорового співу в церквах і на релігійних зборах. Музичний інститут ( Musicians Institute , MI) , заснований в Голлівуді в 1977 р., уже впродовж 30 років є світовим лідером у сфері музичної освіти. Застосування принципу експериментування в музичному навчальному процесі став типовою рисою американської музичної освіти. Використання методів З. Кодая, К. Орфа, Т. Судзукі, а також досліди роботи із синтезаторами звуку, створення вищих джазових навчальних закладів (Бостон та ін.) є яскравим свідченням інтересу до сучасної музики та творчого процесу. Серед найкращих джазових музичних навчальних закладів не лише Америки, а усього світу − коледж Берклі. Методики, що напрацьовані за п'ять з половиною десятиліть, дійсно дозволяють молодим музикантам дуже швидко і в повному обсязі опанувати арсеналом навичок і знань, необхідних сучасному виконавцю як джазу, так і рок – музики. Таким чином, університетська педагогічна освіта Америки − це широкопрофільна, трирівнева варіантна система підготовки висококваліфікованих фахівців. Одним з основних напрямків розвитку університетської музично-педагогічного освіти стає інтеграція навчання з практичною діяльністю. Новітні методики, принцип експериментування є вагомими чинникими у формуванні сучасного музиканта-педагога, музиканта- виконавця у сфері академічної та сучасної музики. Популярність музичних навчальних закладів Америки серед студентської молоді в усьому світі є яскравим свідченням їх міжнародної репутації. In the modern conditions one of the priorities directions of the universities is to form specialists – professionals who can combine deep fundamental knowledge and sound practical skills. However, significant changes in the educational environment of the 90s of the twentieth century need urgent study of the content, the structure and the function of the training of musical-educational personnel in foreign countries. System analysis of the activity of American pedagogical universities, studying of the current state and prospects of development , will enable to solve existing problems in complex and increase the traditions of musical-pedagogical education in Ukraine on the verge of the twenty-first century. The purpose of this writing is to analyze the main approaches to the educational process in higher school of America, the separation of structural components and basic functions of musical-teachers’ education. The higher education system in the U.S. is represented by fifty separate systems and a wide variety of educational institutions with its objectives , it is orientation to teaching and the students. At this time, there are more than three thousand educational institutions in the country. The processes of diversification and integration are characteristic for the development of teachers’ university education of U.S.. The birth of American music education is connected with beginnings of numerous singing schools which trained for choral singing in churches and religious meetings. Institute of Music (Musicians Institute, MI), founded in Hollywood in 1977, for 30 years it has been the global leader in the field of music education. A typical feature of American music education has become applying the principle of experimentation in music learning process. A clear sign of interest in contemporary music and the creative process is use of S. Kodai’s , K. Orff’s, T Suzukie’s method, and also working with sound synthesizers , creating higher education jazz institutions (Boston). Berkeley college is the best jazz music education not only in America but in the world. The sysem that accumulated over five and a half decades, really allow capture young musicians the arsenal of skills and knowledge of jazz and rock - music quickly and fully. Thus teacher’s training education of U.S. is broad specialized three tier system of training high qualified specialists. One of the main directions of education of musical colleges is the integration of training practitioners. The modern techniques, principles of experimenting is an important factor in shaping the modern musician-teacher, musician-artist in the field of classic and contemporary music. Popularity of american musical educational institutes among students allover the world is a clear sign of international reputation. |
|
Date |
2015-07-07T07:47:42Z
2015-07-07T07:47:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кожевнікова Л. Особливості педагогічної та музичної освіти в університетах Америки / Л. Кожевнікова // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 32 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 54–66.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/301 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 32
|
|
Publisher |
ГНОЗІС
|
|