Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів
Theoretical foundations of the future teachers of fine art aesthetic perception of works of art |
|
Creator |
Стрілець, Ольга В.
Strilets, Olha V. |
|
Subject |
естетичне сприймання
художні твори формування майбутні учителі образотворчого мистецтва національні традиції концептуальні положення естетична культура національне виховання художньо-естетичний розвиток логічне мислення aesthetic perception fiction formation future teachers of fine arts national traditions conceptual position aesthetic culture national education artistic and aesthetic development logical thinking |
|
Description |
В основу статті покладено ідею розуміння професійного становлення вчителя образотворчого мистецтва національної школи як процесу оволодіння ним українською національною культурою. Ефективність цього процесу значною мірою залежить від рівня сформованості у студентів вищих педагогічних навчальних закладів естетичного сприймання художніх творів. Метою статті є теоретичне обґрунтування особливостей формування у студентів кафедри мистецький дисциплін естетичного сприймання художніх творів. Робоча гіпотеза полягала у припущенні, що художні твори містять потенціал для формування ціннісних орієнтирів, професійної компетентності, громадянської позиції студентів – у майбутньому учителів образотворчого мистецтва. Виховання особливого способу сприймання художніх творів – «естетичного» - сприяє гуманістичній спрямованості розвитку особистості, оскільки дає їй більш широкі можливості для отримання знань про іншу людину (автора, героя) і самого себе. Формування естетичного сприймання перш за все пов’язують із сприйманням творів мистецтва, з їхнім виховним впливом. The basis of the article put the idea understanding of becoming a professional teacher of fine arts national school as a process of mastering his Ukrainian national culture. The efficiency of this process depends largely on the level of formation of the students of higher educational establishments of aesthetic perception of works of art. The article is a theoretical study features in the formation of students of artistic disciplines aesthetic perception of art works. The working hypothesis was the assumption that literary works include the potential for the formation of values, professional competence, citizenship students - future teachers of art. Educating special way perception works of art – «aesthetic» promotes humanistic orientation of the individual, because it gives more opportunities to gain knowledge about the other person (the author's hero) and himself. Formation of aesthetic perception primarily associated with the perception of art, with their nurturing. |
|
Date |
2015-07-08T10:22:13Z
2015-07-08T10:22:13Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стрілець О. В. Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів / О. В. Стрілець // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : Лисенко М. М., 2014. – Вип. 34. – С. 144–153.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/313 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|