Запис Детальніше

Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів
Theoretical foundations of the future teachers of fine art aesthetic perception of works of art
 
Creator Стрілець, Ольга В.
Strilets, Olha V.
 
Subject естетичне сприймання
художні твори
формування
майбутні учителі образотворчого мистецтва
національні традиції
концептуальні положення
естетична культура
національне виховання
художньо-естетичний розвиток
логічне мислення
aesthetic perception
fiction
formation
future teachers of fine arts
national traditions
conceptual position
aesthetic culture
national education
artistic and aesthetic development
logical thinking
 
Description В основу статті покладено ідею розуміння професійного становлення вчителя
образотворчого мистецтва національної школи як процесу оволодіння ним українською
національною культурою. Ефективність цього процесу значною мірою залежить від рівня
сформованості у студентів вищих педагогічних навчальних закладів естетичного сприймання
художніх творів. Метою статті є теоретичне обґрунтування особливостей формування у
студентів кафедри мистецький дисциплін естетичного сприймання художніх творів. Робоча
гіпотеза полягала у припущенні, що художні твори містять потенціал для формування ціннісних
орієнтирів, професійної компетентності, громадянської позиції студентів – у майбутньому
учителів образотворчого мистецтва. Виховання особливого способу сприймання художніх
творів – «естетичного» - сприяє гуманістичній спрямованості розвитку особистості, оскільки
дає їй більш широкі можливості для отримання знань про іншу людину (автора, героя) і самого
себе. Формування естетичного сприймання перш за все пов’язують із сприйманням творів
мистецтва, з їхнім виховним впливом.
The basis of the article put the idea understanding of becoming a professional teacher of fine
arts national school as a process of mastering his Ukrainian national culture. The efficiency of this
process depends largely on the level of formation of the students of higher educational establishments of
aesthetic perception of works of art. The article is a theoretical study features in the formation of
students of artistic disciplines aesthetic perception of art works. The working hypothesis was the
assumption that literary works include the potential for the formation of values, professional
competence, citizenship students - future teachers of art. Educating special way perception works of art
– «aesthetic» promotes humanistic orientation of the individual, because it gives more opportunities to
gain knowledge about the other person (the author's hero) and himself. Formation of aesthetic
perception primarily associated with the perception of art, with their nurturing.
 
Date 2015-07-08T10:22:13Z
2015-07-08T10:22:13Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Стрілець О. В. Теоретичні основи формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів / О. В. Стрілець // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : Лисенко М. М., 2014. – Вип. 34. – С. 144–153.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/313
 
Language other
 
Relation ;Вип. 34
 
Publisher Лисенко М. М.