Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм
Philosophical principles of the analysis students’ interiorization of social norms |
|
Creator |
Гангал, Артур В.
Hanhal, Artur V. |
|
Subject |
інтеріоризація соціальних норм
студенти освітні норми міжіндивідна взаємодія інституційний підхід державна політика соціальна адаптація світогляд цінності internalization of social norms students educational standards individual interaction institutional approach national policy social adaptation worldview values |
|
Description |
У статті проаналізовано основні філософські принципи аналізу інтеріоризації соціальних норм: вивчення міжіндивідної взаємодії на засадах символічного інтеракціонізму, інституційний підхід до аналізу умов інтеріоризації, доповнення діяльнісного підходу комунікативним. Проаналізовано державну політику щодо створення належних умов для інтеріоризації, сутнісний зв’язок процесів інтеріоризації та соціальної адаптації, а також значення досліджень світогляду для розкриття ціннісних підстав інтеріоризації. There are revealed the basic principles of philosophical analysis of internalization of social norms: individual interaction study based on symbolic interactionism, institutional approach to the analysis of the conditions of internalization, complementary of the communicative and activity approach. There are analyzed national policy for the creation of appropriate conditions for internalization, essential of the communication processes of internalization and social adaptation, as well as the importance of research outlook for disclosure value reasons for internalization. |
|
Date |
2015-07-13T07:56:03Z
2015-07-13T07:56:03Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гангал А. В. Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм / А. В. Гангал // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 34 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 228–241.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/320 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
ГНОЗІС
|
|