Запис Детальніше

Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм
Philosophical principles of the analysis students’ interiorization of social norms
 
Creator Гангал, Артур В.
Hanhal, Artur V.
 
Subject інтеріоризація соціальних норм
студенти
освітні норми
міжіндивідна взаємодія
інституційний підхід
державна політика
соціальна адаптація
світогляд
цінності
internalization of social norms
students
educational standards
individual interaction
institutional approach
national policy
social adaptation
worldview
values
 
Description У статті проаналізовано основні філософські принципи аналізу інтеріоризації
соціальних норм: вивчення міжіндивідної взаємодії на засадах символічного інтеракціонізму,
інституційний підхід до аналізу умов інтеріоризації, доповнення діяльнісного підходу
комунікативним. Проаналізовано державну політику щодо створення належних умов для
інтеріоризації, сутнісний зв’язок процесів інтеріоризації та соціальної адаптації, а також
значення досліджень світогляду для розкриття ціннісних підстав інтеріоризації.
There are revealed the basic principles of philosophical analysis of internalization of social
norms: individual interaction study based on symbolic interactionism, institutional approach to the
analysis of the conditions of internalization, complementary of the communicative and activity
approach. There are analyzed national policy for the creation of appropriate conditions for
internalization, essential of the communication processes of internalization and social adaptation, as
well as the importance of research outlook for disclosure value reasons for internalization.
 
Date 2015-07-13T07:56:03Z
2015-07-13T07:56:03Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гангал А. В. Філософські принципи аналізу інтеріоризації студентською молоддю соціальних норм / А. В. Гангал // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. – К. : ГНОЗІС, 2014. – Вип. 34 : Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 228–241.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/320
 
Language other
 
Relation ;Вип. 34
 
Publisher ГНОЗІС