Педагогічні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ
Pedagogical aspects of individual approach in the learning process universities |
|
Creator |
Сергійчук, Олена М.
Serhiichuk, Olena M. Сембрат, Алла Л. Сембрат, Алла Л. |
|
Subject |
особисто орієнтований підхід
особистісно орієнтоване навчання особистісно орієнтоване освітнє середовище професійна підготовка вчителя person centered approach learner-oriented education student- oriented learning environment training teachers |
|
Description |
У статті розглядається процес підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання, обґрунтовано особистісно- орієнтований підхід у процесі навчання у вищій школі, визначені проблеми реалізації вказаного підходу у навчальному процесі. Акцентується увага на тому, що особисто зорієнтоване навчання забезпечує розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних потреб, бути конкурентоспроможним на ринку праці. Зазначено, що основними завданнями ВНЗ виступає допомога студенту усвідомити сутність обраної професії, її вимоги до виконавця, цілі, зміст і функції професійної діяльності, можливі індивідуальні стратегії виконання професійних обов’язків, специфіку професійної майстерності та шляхи оволодіння нею, прийоми творчої адаптації до змісту та структури професійної діяльності. The process of preparing future teachers to implement learner-centered learning, grounded student-centered approach to learning in higher education identified implementation issues specified approach to learning. The main idea personally oriented training provides development and personal fulfillment , satisfaction of educational , spiritual and cultural needs to be competitive in the job market. It is indicated that the main objectives of the university stands help students " understand the nature of their chosen profession and its demands on the performer, the objectives , content and function of professional activities , possible individual strategies in a professional capacity , specific professional skills and ways of mastering her techniques of creative adaptation to content and patterns of professional activity. |
|
Date |
2015-07-14T09:24:52Z
2015-07-14T09:24:52Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сергійчук О. М., Сембрат А. Л. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ / О. М. Сергійчук, А. Л. Сембрат // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол. : Н. С. Побірченко (гол.ред) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 48. – С. 39–47.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/329 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Умань
|
|