Запис Детальніше

Формування корпоративної культури інструментами внутрішнього PR

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування корпоративної культури інструментами внутрішнього PR
Formation of corporate culture via internal PR
 
Creator Мірошніченко, Денис А.
Miroshnichenko, Denys A.
 
Subject корпоративна культура
PR
персонал
компанія
система цінностей
традиції
фірмовий стиль
імідж
corporate culture
PR
staff
company
values
traditions
corporate identity and image
 
Description У даній статті розглянуто сутність і типи корпоративних культур, проаналізовано внутрішній PR як фактор
формування корпоративної культури та визначено методи для роботи із внутрішньою громадськістю.
Статтю присвячено аналізу впливу зв’язків з громадськістю на формування корпоративної культури
Предметом дослідження є корпоративна культура та інструментарій внутрішнього піару.
Мета статті – визначити та проаналізувати особливості формування корпоративної культури засобами
внутрішнього PR.
Результати роботи можуть знайти практичне застосування на будь-якому підприємстві, організації чи установі де
керівництво дбає про розвиток корпоративної культури, що об'єднує працівників компанії в єдину команду, формує єдине
розуміння місії та цілей, поставлених перед компанією, а також мотивує працівників до їх досягнення. Сучасна теорія і практика управління визначає корпоративну культуру як систему цінностей, переконань, вірувань,
уявлень, очікувань, символів, а також ділових принципів, норм поведінки, традицій, ритуалів і т.д., які склалися в
організації або її підрозділах за час діяльності та які приймаються більшістю співробітників.
В роботі з підтримки корпоративної культури одним із найважливіших моментів є PR – як зовнішній, так і внутрішній.
Внутрішній PR має підвищувати рівень лояльності та вмотивованості персоналу, а значить, і ефективність його
діяльності. Крім того, створення позитивного іміджу компанії в очах власних співробітників впливає на імідж компанії
ззовні, позаяк персонал є одним із каналів трансляції інформації назовні.
Всередині компанії PR виконує цілий ряд життєво важливих для сучасного бізнесу функцій: допомога працівникам і
фахівцям в ознайомленні із цілями, можливостями й традиціями фірми; роз'яснення загальної політики керівництва й
принципів його роботи з персоналом; задоволення потреби персоналу в інформації про події у фірмі й навколо неї;
забезпечення й стимулювання двосторонньої комунікації між керівництвом і її працівниками; сприяння розвитку
позитивної мотивації в кожного працівника стосовно компанії й щодо високої якості роботи; формування організаційної
культури й фірмового стилю; виховання працівників як представників компанії, носіїв її іміджу й культури.
Отже, для будь-якої бізнес-структури, що діє в сучасних умовах ринку необхідно створення системи внутрішньо-фірмових
комунікацій між співробітниками компанії, оскільки ці взаємодії формують її організаційну культуру. І якщо подібний механізм
внутрішнього спілкування налагоджено, то між учасниками комунікацій виникає симпатія, гармонізується психологічний клімат,
у роботі підвищується рівень взаємовиручки й взаємодопомоги, підвищується відповідальність, знижуються рівень і гострота
конфліктів. Розвиток корпоративних відносин сприяє поліпшенню економічних показників діяльності організації. Контроль за
ними допомагають здійснювати так звані «інструменти внутрішнього PR».
This article examines the nature and types of corporate culture, analyzes internal PR as a factor of corporate culture formation and
sets the methods of dealing with domestic public.
This article examines the impact of public relations on the corporate cultureformation.
The subject of the research is corporate culture and internal PR tools.
The purpose of the article is to identify and analyze the features of corporate culture formation via internal PR.
The results of the research can be appliedat any enterprise, organization or institution where the management cares about the
development of a corporate culture that unites employees in one team, creates a common understanding of the mission and goals of
the company and motivates employees to their achievement.
The modern theory and practice of the corporate culture defines it as a system of values, beliefs, perceptions, expectations,
characters, and business principles, norms of behavior, traditions, rituals, etc., which have emerged in the organization or its
subsidiaries during the activity and are adopted by most employees.
Both external and internalPR isone of the most important things in this paper supporting the corporate culture. Internal PR is to
raise the level of loyalty and motivation of the staff, and hence its effectiveness. In addition, a positive image on behalf of its
employees affects the image of the company, as the staff is one of the channels broadcasting the information out.
Inside a company PR performs a number of vital functions for the modern business: specialists and staffassistance to familiarize
with the objectives, opportunities and traditions of the company; the clarification of the administration’s overall policy and how it works encouraging bilateral communication between management and its employees; promoting positive motivation and respect of each
employee and of high quality work; the formation of organizational culture and corporate identity; employees training as the company
representatives who bear its image and culture.
Thus for any business structureoperating in today’s market conditions it is necessary to create a system of intra-firm
communication between employees, since these interactions shape its organizational culture. If such a mechanism of internal
communicationis established, sympathyarisesin the communication between the parties andpsychological climate harmonizes,
increasesthe level of reciprocity and mutual responsibility, reduces the level and intensity of the conflicts. Development of corporate
relations contributes to improving the economic activity of the organization. So-called “internal tools of PR» control them.
 
Date 2015-08-11T13:33:11Z
2015-08-11T13:33:11Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Мірошніченко Д. А. Формування корпоративної культури інструментами внутрішнього PR / Д. А. Мірошніченко // Економічний вісник університету : зб. наук. праць учених та аспірантів / [гол. ред. Т. М. Боголіб] ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Переяслав-Хм. : ДВНЗ "ПХДПУ імені Григорія Сковороди", 2015. - Вип. 25/1. - С. 66-70.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/358
 
Language other
 
Relation ;25/1
 
Publisher ДВНЗ "ПХДПУ імені Григорія Сковороди"