Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект
Formation of readiness of future teachers of elementary classes to pedagogical activity : theoretical aspect |
|
Creator |
Красюк, Людмила В.
Krasjuk, Ljudmyla V. |
|
Subject |
готовність
майбутні вчителі початкових класів педагогічна діяльність компоненти readiness future elementary school teacher teaching activities components |
|
Description |
У статті автор дає визначення дефініції «готовність до педагогічної діяльності», виокремлює її основні компоненти (мотиваційний, когнітивний, процесуальний). The article provides a definition of definition «readiness for teaching activities», identifies its main components (motivational, cognitive, procedural). |
|
Date |
2015-09-14T06:17:42Z
2015-09-14T06:17:42Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Красюк Л. В. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект / Л. В. Красюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2013. - Вип. 28, т. 1 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 156-160
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/527 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 28, т. 1
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|