Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект
Formation of readiness of future teachers of elementary classes to pedagogical activity : theoretical aspect
 
Creator Красюк, Людмила В.
Krasjuk, Ljudmyla V.
 
Subject готовність
майбутні вчителі початкових класів
педагогічна діяльність
компоненти
readiness
future elementary school teacher
teaching activities
components
 
Description У статті автор дає визначення дефініції «готовність до педагогічної діяльності»,
виокремлює її основні компоненти (мотиваційний, когнітивний, процесуальний).
The article provides a definition of definition «readiness for teaching activities», identifies its
main components (motivational, cognitive, procedural).
 
Date 2015-09-14T06:17:42Z
2015-09-14T06:17:42Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Красюк Л. В. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект / Л. В. Красюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2013. - Вип. 28, т. 1 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 156-160
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/527
 
Language other
 
Relation ;Вип. 28, т. 1
 
Publisher Лукашевич О. М.