Запис Детальніше

Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією
Pedagogical aspects of the methodic of formation the basic components of coordinative capacities of younger schoolchildren in the process of choreography training
 
Creator Чупрун, Наталія Ф.
Chuprun, Natalija F.
 
Subject координаційні здібності
молодший шкільний вік
хореографія
coordination abilities
primary school age
and choreography
 
Description Стаття присвячена вивченню проблеми формування координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі занять хореографією. Мета роботи – розкрити педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі занять хореографією. Методи і організація дослідження: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури та передової педагогічної практики, методи математичної статистики. Дослідження проводилося на базі ЗОШ №7 м. Переяслава – Хмельницького, в експерименті взяли участь 59 дівчаток і 62 хлопчики молодшого шкільного віку. У статті розкриті педагогічні аспекти формування основних компонентів у структурі координаційних здібностей дівчаток та хлопчиків 6-9 років.
The paper studies the problem of formation of coordination abilities in children of primary
school age in the choreography. Purpose - to reveal the pedagogical aspects of the method of forming the main components of the coordination abilities of children of primary school age in the choreography. Methods and organization studies: analysis and synthesis of scientific and methodological literature and pedagogical practice, methods of mathematical statistics. The study was conducted on the basis of secondary school № 7 Pereyaslav - Khmelnitsky, the experiment was attended by 59 girls and 62 boys of primary school age. In the article the pedagogical aspects of the formation of the main components in the structure of the coordination abilities of boys and girls 6-9 years.
 
Date 2015-09-14T09:20:10Z
2015-09-14T09:20:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чупрун Н. Ф. Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією / Н. Ф. Чупрун // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2013. - Вип. 28, т. 1 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 309-313
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/544
 
Language other
 
Relation ;Вип. 28, т. 1
 
Publisher Лукашевич О. М.