Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь
Self-analysis of a lesson as an effective means of shaping skills in students philologists |
|
Creator |
Кожуховська, Людмила П.
Kozhukhovsjka, Ljudmyla P. |
|
Subject |
самоаналіз
урок української мови професійні якості учитель-філолог introspection Ukrainian language lessons professional quality teacher-scholar |
|
Description |
У статті пропонуються актуальні форми самоаналізу уроку української мови як важливого чинника формування професійних якостей у майбутнього філолога, систематизуються найважливіші аспекти аналізу та самоаналізу уроку української мови студентами-філологами під час педагогічної практики, окреслюються основні завдання щодо підготовки та проведення уроку. The article suggests the actual form of introspection lesson Ukrainian language as an important factor in the development of professional skills in the future philologist, organize the most important aspects of analysis and introspection lesson Ukrainian language students-philologists during teaching practice, outlines the main tasks for training and the lesson. |
|
Date |
2015-09-16T08:36:05Z
2015-09-16T08:36:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кожуховська Л. П. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Л. П. Кожуховська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2012. - Вип. 27 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 131-135
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/590 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 27
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|