Запис Детальніше

Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь
Self-analysis of a lesson as an effective means of shaping skills in students philologists
 
Creator Кожуховська, Людмила П.
Kozhukhovsjka, Ljudmyla P.
 
Subject самоаналіз
урок української мови
професійні якості
учитель-філолог
introspection
Ukrainian language lessons
professional quality
teacher-scholar
 
Description У статті пропонуються актуальні форми самоаналізу уроку української мови як важливого чинника формування професійних якостей у майбутнього філолога, систематизуються найважливіші аспекти аналізу та самоаналізу уроку української мови студентами-філологами під час педагогічної практики, окреслюються основні завдання щодо підготовки та проведення уроку.
The article suggests the actual form of introspection lesson Ukrainian language as an important factor in the development of professional skills in the future philologist, organize the most important aspects of analysis and introspection lesson Ukrainian language students-philologists during teaching practice, outlines the main tasks for training and the lesson.
 
Date 2015-09-16T08:36:05Z
2015-09-16T08:36:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кожуховська Л. П. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Л. П. Кожуховська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2012. - Вип. 27 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 131-135
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/590
 
Language other
 
Relation ;Вип. 27
 
Publisher Лукашевич О. М.