Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови
Person oriented technologies of education in the process of shaping the strategies of educational and professional activity of a foeign language teacher |
|
| Creator |
Тонконог, Наталія І.
Tonkonogh, Natalija I. |
|
| Subject |
особистісно орієнтовані технології навчання
дитиноцентризм компоненти стратегії навчання person oriented education technologies student-centered approach components of education’s strategy |
|
| Description |
У статті розглянуто особливості й цілі особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі освітньо-професійної діяльності вчителів іноземних мов. Розкрито поняття «дитиноцентризм» у контексті особистісно орієнтованого навчання. In the article it is considered peculiarities and aims of the person oriented education technologies in the process of foreign language teachers’ education-professional activity. It is exposed the conception ‘student-centered approach’ in the context of the person oriented education. |
|
| Date |
2015-09-21T07:55:27Z
2015-09-21T07:55:27Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Тонконог Н. І. Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови / Н. І. Тонконог // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2012. - Вип. 26 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 320-324
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/683 |
|
| Language |
other
|
|
| Relation |
;Вип. 26
|
|
| Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|