Запис Детальніше

Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови
Person oriented technologies of education in the process of shaping the strategies of educational and professional activity of a foeign language teacher
 
Creator Тонконог, Наталія І.
Tonkonogh, Natalija I.
 
Subject особистісно орієнтовані технології навчання
дитиноцентризм
компоненти стратегії навчання
person oriented education technologies
student-centered approach
components of education’s strategy
 
Description У статті розглянуто особливості й цілі особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі освітньо-професійної діяльності вчителів іноземних мов. Розкрито поняття «дитиноцентризм» у контексті особистісно орієнтованого навчання.
In the article it is considered peculiarities and aims of the person oriented education technologies in the process of foreign language teachers’ education-professional activity. It is exposed the conception ‘student-centered approach’ in the context of the person oriented education.
 
Date 2015-09-21T07:55:27Z
2015-09-21T07:55:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тонконог Н. І. Особистісно орієнтовані технології навчання в процесі формування стратегії освітньо-професійної діяльності вчителя іноземної мови / Н. І. Тонконог // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2012. - Вип. 26 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 320-324
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/683
 
Language other
 
Relation ;Вип. 26
 
Publisher Лукашевич О. М.