Запис Детальніше

Гендерний підхід до підготовки дітей до школи

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гендерний підхід до підготовки дітей до школи
Gender approach to children’s preparation to school
 
Creator Крушельницька, Ірина В.
Кузьменко, Віра У.
Krusheljnycjka, Iryna V.
Kuzjmenko, Vira U.
 
Subject старші дошкільники
інтелектуальна, емоційна, мотиваційна готовність
гендерні особливості дітей старшого дошкільного віку
senoir pre-schoolers
intellectual, emotinal, motivational readiness (alacrity)
gender pecularities of senior pre-schoolers
 
Description Статтю присвячено проблемі гендерних особливостей підготовки старших дошкільників до шкільного навчання. Обґрунтовано три аспекти готовності дитини до школи: інтелектуальний, емоційний і соціальний. Охарактеризовано гендерні особливості готовності хлопчиків і дівчаток до навчання в школі.
This article is devoted to the problem of gender training pecularities of senior pre-schoolers for school education. There are justified three aspects of child’s alacrity to school: intellectual, emotinal, and social. There are also characterised boys’ and girls’ gender pecularities of readiness for school education.
 
Date 2015-09-24T07:09:30Z
2015-09-24T07:09:30Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Крушельницька І. В. Гендерний підхід до підготовки дітей до школи / І. В. Крушельницька, В. У. Кузьменко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2012. - Вип. 25 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 357-361
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/730
 
Language other
 
Relation ;Вип. 25
 
Publisher Лукашевич О. М.