Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання
Conceptual bases of harmonious development of the child of preschool age in physical education |
|
Creator |
Пангелова, Наталія Є.
Panhelova, Nataliia Ye. Круцевич, Тетяна Ю. Krutsevych, Tetiana Yu. |
|
Subject |
гармонійна особистість
діти дошкільного віку фізичне виховання концепція модель інтегрований розвиток harmonious personality children of preschool age physical education conception model integrated development |
|
Description |
Аналіз сучасного стану фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах свідчать про необхідність модернізації змісту першої ланки освіти, яке є фундаментом для формування гармонійно розвиненої особистості дошкільника. Аналіз та інтерпретація фактичного матеріалу дозволили обґрунтувати і розробити структуру концепції формування гармонійно розвиненої особистості дітей 4-6 років, яка включає наступні компоненти: актуальність модернізації сучасної системи дошкільного фізичного виховання; мету, завдання та принципи технології комплексного розвитку особистості дошкільника в процесі фізичного виховання; організаційно-методичні основи реалізації концепції; кадрове забезпечення, стратегію впровадження концепції в практику фізичного виховання дошкільних навчальних закладів. The analysis of current situation of physical and recreation work in nursery schools proves the necessity of modernization of the first education branch's context that is a foundation of forming a harmoniously developed personality of a preschooler. The structure of concept of forming a harmoniously developed personality child of preschool age was grounded and developed, that contains such components: actuality of modernization of current system of preschool physical education; object, tasks and principles of technology of complex development personality of a preschooler in the process of physical education; pedagogical conditions of integrative development of mind and moral qualities of children in the process of physical education; organizational and methodical grounds of concept realization; staff providing, strategy of introduction the concept into the practice of physical education in nursery schools. |
|
Date |
2015-10-16T08:14:23Z
2015-10-16T08:14:23Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пангелова Н. Є. Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання / Н. Є. Пангелова, Т. Ю. Круцевич // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2015. – №2. – С. 106–115.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/873 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Київ
|
|