Запис Детальніше

Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання
Conceptual bases of harmonious development of the child of preschool age in physical education
 
Creator Пангелова, Наталія Є.
Panhelova, Nataliia Ye.
Круцевич, Тетяна Ю.
Krutsevych, Tetiana Yu.
 
Subject гармонійна особистість
діти дошкільного віку
фізичне виховання
концепція
модель
інтегрований розвиток
harmonious personality
children of preschool age
physical education
conception
model
integrated development
 
Description Аналіз сучасного стану фізкультурно-оздоровчої роботи в
дошкільних навчальних закладах свідчать про необхідність модернізації
змісту першої ланки освіти, яке є фундаментом для формування гармонійно
розвиненої особистості дошкільника. Аналіз та інтерпретація фактичного
матеріалу дозволили обґрунтувати і розробити структуру концепції
формування гармонійно розвиненої особистості дітей 4-6 років, яка включає
наступні
компоненти:
актуальність
модернізації
сучасної
системи
дошкільного фізичного виховання; мету, завдання та принципи технології
комплексного розвитку особистості дошкільника в процесі фізичного
виховання; організаційно-методичні основи реалізації концепції; кадрове
забезпечення, стратегію впровадження концепції в практику фізичного
виховання дошкільних навчальних закладів.
The analysis of current situation of physical and recreation
work in nursery schools proves the necessity of modernization of the first
education branch's context that is a foundation of forming a harmoniously
developed personality of a preschooler. The structure of concept of forming a
harmoniously developed personality child of preschool age was grounded and
developed, that contains such components: actuality of modernization of current
system of preschool physical education; object, tasks and principles of technology
of complex development personality of a preschooler in the process of physical
education; pedagogical conditions of integrative development of mind and moral
qualities of children in the process of physical education; organizational and
methodical grounds of concept realization; staff providing, strategy of
introduction the concept into the practice of physical education in nursery schools.
 
Date 2015-10-16T08:14:23Z
2015-10-16T08:14:23Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Пангелова Н. Є. Концептуальні засади гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання / Н. Є. Пангелова, Т. Ю. Круцевич // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2015. – №2. – С. 106–115.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/873
 
Language other
 
Publisher Київ