Запис Детальніше

Становлення і розвиток ідей фізичного виховання у педагогічній думці Давнього світу

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення і розвиток ідей фізичного виховання у педагогічній думці Давнього світу
Formation and development of ideas physical education in educational thought of the ancient world
 
Creator Пангелова, Наталія Є.
Panhelova, Nataliia Ye.
 
Subject педагогічна думка
фактори формування
фізичне виховання дітей
первісне і рабовласницьке суспільство
pedagogical thought
factors of formation of physical education of children
primary and slave society
 
Description У статті наведені дані щодо становлення і розвитку ідей фізичного
виховання у педагогічній думці Давнього світу. Визначені фактори
формування і виникнення фізичного виховання у первісному суспільстві
(біологічна потреба людини у рухах; ускладнення суспільно-господарського
життя первісних людей; розвиток абстрактного і логічного мислення людей;
розвиток магічних обрядів і вірувань; кліматичні умови). З’ясовано, що у
первісному суспільстві традиційні засоби і способи виховання та навчання,
які передавались від покоління до покоління, були першою історичною
формою педагогічного знання. Визначені передумови формування систем
фізичного виховання у рабовласницьких державах. Ними були: формування
державно-правових форм регулювання суспільної практики; розвиток
приватної власності; економічне і соціальне розмежування населення;
формування привілейованого класу; формування інституту рабства і
найбідніших верств населення. Встановлено, що педагогічна думка, як
сукупність сформованих у суспільстві ідей і знань про цілеспрямоване,
організоване виховання (в тому числі і фізичне) виникла одночасно з
практикою і спочатку існувала безпосередньо у ній.
The article contains data
on the formation and development of ideas of physical education of children in
educational thought of the ancient world. The factors of formation and occurrence
of physical education in a primitive society (biological human need for movement,
complications of socio-economic life of primitive people, the development of
abstract and of logical thought of a person, the development of magical rites and
beliefs, climate conditions etc.) were determined. It was found that in a primitive society traditional ways and means of education and training that are passed from
generation to generation, were the first historical form of pedagogical knowledge.
Preconditions of formation of physical education in the slave states were outlined.
They were: the formation of state-legal forms of regulation of social practice;
development of private property; economic and social differentiation of the
population; formation privileged class; formation the institution of slavery and the
poorest groups of free people. It was established that pedagogical ideas as a set of
ideas formed in the community of ideas and knowledge about focused, organized
education (including physical) occurred simultaneously with the first practice and
there directly in it.
 
Date 2015-10-16T11:21:35Z
2015-10-16T11:21:35Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Пангелова Н. Е. Становлення і розвиток ідей фізичного виховання у педагогічній думці Давнього світу / Н. Є. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров’я. - 2015. - № 1. - С. 48-56.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/878
 
Language other
 
Publisher Дніпропетровськ