Запис Детальніше

Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу
 
Creator Сергійчук, Олена М.
Serhiichuk, Olena M.
Сембрат, Алла Л.
Sembrat, Alla L.
 
Subject особистісно зорієнтований підхід
навчальний процес
вищий навчальний заклад
педагогічний заклад
професійна орієнтація особистості
 
Description У статті розглядаються особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу. Формування професійно орієнтованої особистості майбутнього вчителя
визначається реформуванням сучасної освіти, що вимагає радикальних змін у
навчально-виховному процесі, використання новітніх технологій і методів
навчання, що сприяли б реалізації інтелектуально-духовного потенціалу
студентів. Система освіти та сучасне суспільство пред’являють все більш
високі вимоги до якості підготовки випускників вищих навчальних закладів.
Про необхідність підвищення професійного та загальнокультурного рівня
випускників наголошується в Законах України «Про освіту», «Про вищу
освіту».
 
Date 2015-10-23T09:35:50Z
2015-10-23T09:35:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Сергійчук О. М. Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу / О. М. Сергійчук, А. Л. Сембрат // Неперервна педагогічна освіта в Україні : стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції (Умань, 22-23 травня 2014 р.). – Умань : Жовтий. – 2014. – С. 119-124.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/920
 
Language other
 
Publisher Жовтий