Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу
|
|
Creator |
Сергійчук, Олена М.
Serhiichuk, Olena M. Сембрат, Алла Л. Sembrat, Alla L. |
|
Subject |
особистісно зорієнтований підхід
навчальний процес вищий навчальний заклад педагогічний заклад професійна орієнтація особистості |
|
Description |
У статті розглядаються особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу. Формування професійно орієнтованої особистості майбутнього вчителя визначається реформуванням сучасної освіти, що вимагає радикальних змін у навчально-виховному процесі, використання новітніх технологій і методів навчання, що сприяли б реалізації інтелектуально-духовного потенціалу студентів. Система освіти та сучасне суспільство пред’являють все більш високі вимоги до якості підготовки випускників вищих навчальних закладів. Про необхідність підвищення професійного та загальнокультурного рівня випускників наголошується в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту». |
|
Date |
2015-10-23T09:35:50Z
2015-10-23T09:35:50Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сергійчук О. М. Особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі вищого педагогічного закладу / О. М. Сергійчук, А. Л. Сембрат // Неперервна педагогічна освіта в Україні : стан, проблеми, перспективи : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції (Умань, 22-23 травня 2014 р.). – Умань : Жовтий. – 2014. – С. 119-124.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/920 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Жовтий
|
|