Запис Детальніше

Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках
The importance of leisure activities in the environmental, national, patriotic, physical, aesthetic, labor education students on summer field training practices
 
Creator Шаповал, Лариса В.
Shapoval, Larysa V.
 
Subject виховання студентів
дозвіллєва діяльність студентів
навчальні практики
організація дозвілля студентів
education students
recreational activities of students
teaching practice
students free
 
Description Показано значення дозвіллєвої діяльності в екологічному, національно-
патріотичному, фізичному, естетичному, трудовому вихованні студентів на
літніх польових навчальних практиках.
Дозвіллєва діяльність розглядається як реалізація інтересів особистості,
пов’язаних з рекреацією, саморозвитком, самореалізацією, спілкуванням,
оздоровленням, як одне з основних джерел соціально-культурної інтеграції й
особистісної самореалізації[3].
Показано, що організація дозвіллєвої діяльність студентів як однієї із
найважливіших сфер реалізації сутнісних сил людини дозволяє їм не лише
доторкнутися до культурних цінностей і педагогічного досвіду, накопиченого
в цій галузі, але й засвоїти і творчо перетворити їх. Таким чином вони не
лише підвищують свій духовно-культурний і професійний рівень, але й при
взаємодії з іншими студентами створюють виховне середовище навколо себе.
Розкрито значення навчально-виховної роботи на польових практиках у
поєднанні з формуванням духовної культури, задоволенням потреб молоді у
вивченні рідного краю, народних знань, поетичної творчості, залученням до
здорового способу життя у розвитку гармонійної особистості.
Показано значение досуга студентов на летних полевых учебных
практиках в национально-патриотическом, физическом, эстетическом и
трудовом воспитании.
Досуговая деятельность рассматривается как реализация интересов
личности, связанных с рекреацией, саморазвитием, самореализацией,
общением, оздоровлением, как один из основных источников социально -
культурной интеграции и личностной самореализации [ 3].
Показано, что организация досуга студентов как одной из важнейших
сфер реализации сущностных сил человека позволяет не только прикоснуться
к культурным ценностям и педагогическому опыту , накопленному в этой
области, но и усвоить и творчески преобразовать их. Таким образом они не
только повышают свой духовно-культурный и профессиональный уровень, но
и при взаимодействии с другими студентами создают воспитательную среду
вокруг себя.
Раскрыто
практиках
в
значение
сочетании
учебно-воспитательной
с
формированием
работы
духовной
на
полевых
культуры,
удовлетворением потребностей молодежи в изучении родного края, народных
знаний, поэтического творчества, привлечением к здоровому образу жизни в
развитии гармоничной личности.
 
Date 2015-10-26T12:47:14Z
2015-10-26T12:47:14Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шаповал Л. М. Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках / Л. М. Шаповал // Туризм і краєзнавство : зб. наук. праць. : додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди". - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2014. - 516 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/929
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.