Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках
The importance of leisure activities in the environmental, national, patriotic, physical, aesthetic, labor education students on summer field training practices |
|
Creator |
Шаповал, Лариса В.
Shapoval, Larysa V. |
|
Subject |
виховання студентів
дозвіллєва діяльність студентів навчальні практики організація дозвілля студентів education students recreational activities of students teaching practice students free |
|
Description |
Показано значення дозвіллєвої діяльності в екологічному, національно- патріотичному, фізичному, естетичному, трудовому вихованні студентів на літніх польових навчальних практиках. Дозвіллєва діяльність розглядається як реалізація інтересів особистості, пов’язаних з рекреацією, саморозвитком, самореалізацією, спілкуванням, оздоровленням, як одне з основних джерел соціально-культурної інтеграції й особистісної самореалізації[3]. Показано, що організація дозвіллєвої діяльність студентів як однієї із найважливіших сфер реалізації сутнісних сил людини дозволяє їм не лише доторкнутися до культурних цінностей і педагогічного досвіду, накопиченого в цій галузі, але й засвоїти і творчо перетворити їх. Таким чином вони не лише підвищують свій духовно-культурний і професійний рівень, але й при взаємодії з іншими студентами створюють виховне середовище навколо себе. Розкрито значення навчально-виховної роботи на польових практиках у поєднанні з формуванням духовної культури, задоволенням потреб молоді у вивченні рідного краю, народних знань, поетичної творчості, залученням до здорового способу життя у розвитку гармонійної особистості. Показано значение досуга студентов на летних полевых учебных практиках в национально-патриотическом, физическом, эстетическом и трудовом воспитании. Досуговая деятельность рассматривается как реализация интересов личности, связанных с рекреацией, саморазвитием, самореализацией, общением, оздоровлением, как один из основных источников социально - культурной интеграции и личностной самореализации [ 3]. Показано, что организация досуга студентов как одной из важнейших сфер реализации сущностных сил человека позволяет не только прикоснуться к культурным ценностям и педагогическому опыту , накопленному в этой области, но и усвоить и творчески преобразовать их. Таким образом они не только повышают свой духовно-культурный и профессиональный уровень, но и при взаимодействии с другими студентами создают воспитательную среду вокруг себя. Раскрыто практиках в значение сочетании учебно-воспитательной с формированием работы духовной на полевых культуры, удовлетворением потребностей молодежи в изучении родного края, народных знаний, поэтического творчества, привлечением к здоровому образу жизни в развитии гармоничной личности. |
|
Date |
2015-10-26T12:47:14Z
2015-10-26T12:47:14Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шаповал Л. М. Виховний понтеціал дозвіллєвої діяльності студентібіологів на польових навчальних практиках / Л. М. Шаповал // Туризм і краєзнавство : зб. наук. праць. : додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди". - Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2014. - 516 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/929 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|