Запис Детальніше

Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики
 
Creator Овсієнко, Людмила М.
Ovsiienko, Liudmyla M.
 
Subject текст
лінгвістика тексту
комунікативна лінгвістика
прагмалінгвістика
когнітивна лінгвістика
функціональна лінгвістика
комп’ютерна лінгвістика
соціолінгвістика
психолінгвістика
лінгводидактика
text
text linguistics
communicative linguistics
pragmatic linguistics
cognitive linguistics
functional linguistics
computer linguistics
social linguistics
psycholinguistics and linguodidactics
 
Description У пропонованій статті визначається зміст поняття «текст» з
погляду
різних
напрямків
лінгвістики
(комунікативної
лінгвістики,
прагмалінгвістики, когнітивної лінгвістики, функціональної лінгвістики,
комп’ютерної
лінгвістики,
соціолінгвістики,
психолінгвістики)
та
лінгводидактики. Аналіз наукових праць засвідчує, що текст є складною
комунікативною структурою; засобом отримання, зберігання, перероблення
й використання знань; комунікативною подією, яка пов’язана із сучасними
інформаційними технологіями; фрагментом конкретної соціальної дійсності
з визначеними локально-темпоральними межами, заданими соціальним
змістом; основою успішного особистісного розвитку учнів і студентів
тощо.
The proposed article determinates the content of the term “text” from the
point of view of the linguistics and linguodidactics, such as communicative
linguistics, pragmatic linguistics, cognitive linguistics, functional linguistics,
computer linguistics, social linguistics, psycholinguistics and linguodidactics. The
analyses of the scientific studies shows, that the text is a complex communicative
structure, a mean of getting, saving and retreatment and usage of the knowledge; a
communicative event, that is connected with the modern information technologies;
a fragment of a certain social presence with the determined local and time borders
and given social content; the ground of successful pupils’ and students’
development.
 
Date 2015-10-27T12:08:49Z
2015-10-27T12:08:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Овсієнко Л. М. Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики / Л. М. Овсієнко // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 17 . – С. 114–131.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/952
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.