Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики
|
|
Creator |
Овсієнко, Людмила М.
Ovsiienko, Liudmyla M. |
|
Subject |
текст
лінгвістика тексту комунікативна лінгвістика прагмалінгвістика когнітивна лінгвістика функціональна лінгвістика комп’ютерна лінгвістика соціолінгвістика психолінгвістика лінгводидактика text text linguistics communicative linguistics pragmatic linguistics cognitive linguistics functional linguistics computer linguistics social linguistics psycholinguistics and linguodidactics |
|
Description |
У пропонованій статті визначається зміст поняття «текст» з погляду різних напрямків лінгвістики (комунікативної лінгвістики, прагмалінгвістики, когнітивної лінгвістики, функціональної лінгвістики, комп’ютерної лінгвістики, соціолінгвістики, психолінгвістики) та лінгводидактики. Аналіз наукових праць засвідчує, що текст є складною комунікативною структурою; засобом отримання, зберігання, перероблення й використання знань; комунікативною подією, яка пов’язана із сучасними інформаційними технологіями; фрагментом конкретної соціальної дійсності з визначеними локально-темпоральними межами, заданими соціальним змістом; основою успішного особистісного розвитку учнів і студентів тощо. The proposed article determinates the content of the term “text” from the point of view of the linguistics and linguodidactics, such as communicative linguistics, pragmatic linguistics, cognitive linguistics, functional linguistics, computer linguistics, social linguistics, psycholinguistics and linguodidactics. The analyses of the scientific studies shows, that the text is a complex communicative structure, a mean of getting, saving and retreatment and usage of the knowledge; a communicative event, that is connected with the modern information technologies; a fragment of a certain social presence with the determined local and time borders and given social content; the ground of successful pupils’ and students’ development. |
|
Date |
2015-10-27T12:08:49Z
2015-10-27T12:08:49Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овсієнко Л. М. Текст як об’єкт вивчення лінгвістики і лінгводидактики / Л. М. Овсієнко // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 17 . – С. 114–131.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/952 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|