Організація та проведення педагогічної практики з іноземної мови студентів відділення післядипломної освіти
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація та проведення педагогічної практики з іноземної мови студентів відділення післядипломної освіти
Organization and conduct the teaching practice in a foreign language for Postgraduate Education department students |
|
Creator |
Борисова, Наталія В.
Borysova, Natalija V. |
|
Subject |
педагогічна практика
завдання зміст функції конспекти pedagogical practice tasks content functions summaries |
|
Description |
Проаналізовано проблему і певні особливості організації та проведення педагогічної практики студентів відділення післядипломної освіти, яка займає значне місце у формуванні професійних якостей майбутнього педагога та є важливою ланкою між оволодінням новітніми методичними технологіями навчання іноземної мови і майбутньою викладацькою роботою. Розглянуто завдання, зміст і функції педагогічної практики. Наголошено на важливості психологічного чинника студентської практики. Вказано, що основне завдання практики з іноземних мов, яка відповідає сучасним вимогам, полягає в тому, щоб чітко спланувати та регламентувати усю діяльність. Згадано, що під час педагогічної практики студент повинен оволодіти основами конструктивно-планувальних, комунікативно-навчаючих, організаційних та дослідницьких умінь і реалізувати їх в умовах самостійної роботи через складання планів-конспектів уроків; визначити цілі та завдання кожного уроку з урахуванням етапу навчання; обрати ефективні прийоми досягнення сформульованих цілей з урахуванням вікових особливостей учнів та етапу навчання; визначити типи вправ та послідовність їх виконання згідно з етапами оволодіння мовленнєвими навичками та вміннями, а також з урахуванням труднощів засвоєння навчального матеріалу і рівня підготовленості учнів; використати реальні та проектувати навчальні мовленнєві ситуації, а також відповідних їм мовленнєвий матеріал для сприймання і засвоєння мовних одиниць; проектувати і створювати необхідні наочні посібники і технічні засоби для проведення уроків; складати плани позакласної роботи з іноземної мови; складати плани та сценарії позакласного заходу з іноземної мови. Наголошено, що педагогічна практика слугує перевіркою професійних якостей майбутнього вчителя і є найважливішим етапом формування педагогічних здібностей, їхнього прояву у самостійній педагогічній діяльності. A problem and some peculiarities of the organization and realization of the post-graduate students’ pedagogical practice, being a signifi cant part in forming the professional qualities of a future teacher and an important link between the newest methodological technologies of foreign language teaching and future teaching activities, are analyzed. Tasks, content and functions of the pedagogical practice are reviewed. An importance of the psychological factor of the pedagogical practice is emphasized. It is pointed out that a main task of the foreign languages practice meeting modern requirements is to be able to plan clearly and to regulate the whole activity. It is mentioned that during the pedagogical practice a student should master the basics of design-planning, communicativeteaching, organizing and researching skills and implement them in conditions of autonomous work through compiling lessons plan summaries; defi ne goals and tasks of each lesson with a learning stage consideration; choose effective ways to approach the set goals with a consideration of pupils’ age peculiarities and a stage of learning; defi ne types of exercises and a sequence of their fulfi llment in accordance to stages of mastering speech skills and knowledge as well as taking into account challenges in adoption of educating materials and level of pupils’ preparedness; use real and projected educating speech situation as well as corresponding speech materials for a conception and an adoption of speech units; project and create the necessary training aids and the technical means for lessons; compose plans of out-of-class work on foreign language; compose plans and screenplays of out-of-class activities on a foreign language. It is emphasized that the pedagogical practice serves to verify the professional qualities of a future teacher and is the most important stage in forming the pedagogical abilities and their expression in autonomous pedagogical activity. |
|
Date |
2015-10-28T09:22:19Z
2015-10-28T09:22:19Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисова Н. В. Організація та проведення педагогічної практики з іноземної мови студентів відділення післядипломної освіти / Н. В. Борисова // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Сквира (Київ. обл.) : Дорадо-Друк, 2013. - Вип. 31 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 29-33.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/956 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 31
|
|
Publisher |
Дорадо-Друк
|
|