Запис Детальніше

Інноваційні технології виховання у підготовці майбутніх учителів іноземних мов

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні технології виховання у підготовці майбутніх учителів іноземних мов
An innovativeeducationtechnologies in training future teachers of foreign languages
 
Creator Гойдош, Надія І.
Ghojdosh, Nadija I.
 
Subject інноваційні технології виховання
діяльність учителя
інноваційне виховне середовище
особистісно-орієнтований підхід
формування гармонійної особистості
innovative upbringing technologies
teacher’s activity
innovative upbringing environment
learner-centered approach
forming of harmonious personality
 
Description У статті розкрито сутність понять «інновація», «виховна технологія», «інноваційна
технологія виховання». У рамках дослідження розглянута структура процесу виховання, окреслено вимоги до діяльності вчителя в інноваційному виховному процесі. Доведено, що інноваційну спрямованість педагогічної діяльності зумовлюють соціально-економічні перетворення, які вимагають відповідного оновлення освітньої політики, прагнення вчителів до освоєння та застосування педагогічних новинок, конкуренція загальноосвітніх закладів. Під виховною інноваційною технологією розуміються мистецькі засоби й прийоми впливу педагога на свідомість учня з метою формування в нього особистісних цінностей у контексті із загальнолюдськими, таких, як справедливість, чесність, відкритість, толерантність, воля тощо. Обґрунтовано, що впровадження інноваційних технологій у сферу освіти сприяє
розв›язанню проблеми щодо їх якісного впливу на зміст, методи та організаційні форми виховання, які, у свою чергу, створюють умови для процесу оновлення в галузі підготовки майбутніх учителів. Доведено, що важливою ознакою інноваційного виховного середовища є наявність системи використання перспективних педагогічних технологій для забезпечення якісної освіти школярів. Зазначено, що в основу сучасних технологій покладено особистісно-орієнтований підхід, який зумовлений пріоритетом особистості дитини, її гармонійного розвитку в умовах існуючої освітньої системи й передбачає трансформацію виховання у сферу
самоствердження особистості. The article reveals the essence of the concepts of «innovation», «educational technology», «innovative upbringing technology». The study examined the structure of the process of upbringing, the requirements to teacher’s work in an innovative upbringing process. It is proved that an innovative orientation teacher’s activity is caused by the social and economic changes that require a renewal from the educational policy, a teachers’ desire to the development and application of pedagogical innovations, and educational institutions competition. The innovative upbringing technology is understood to be the artistic means and methods of teacher’s infl uence on the pupil’s consciousness in order to form the learner’s personal values in the context of universal, such as justice, fairness, openness, tolerance, freedom, etc. It is proved that the introduction of the innovative technologies in the fi eld of education contributes to solving problems on their qualitative infl uence on the content, methods and organizational forms of upbringing, which, in turn, create the conditions for the process of renewal in the future teachers’ training. It is proved that an important feature of the innovative upbringing environment is the use of advanced educational technologies to ensure the quality education for pupils. It is noted that the basis of modern technologies is the learner-centered approach, which is determined by the priority of the child’s personality, its harmonious development in the context of the existing educational system, and provides the transformation of upbringing in the fi eld of the individual’s selfassertion.
 
Date 2015-10-29T09:27:01Z
2015-10-29T09:27:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гойдош Н. І. Інноваційні технології виховання у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / Н. І. Гойдош // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Сквира (Київ. обл.) : Дорадо-Друк, 2013. - Вип. 31 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 79-83.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/965
 
Language other
 
Relation ;Вип. 31
 
Publisher Дорадо-Друк