Запис Детальніше

Сутність і структура професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність і структура професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання
The nature and structure of professional training of future physical education teachers
 
Creator Іщук, Валерія В.
Ishhuk, Valerija V.
 
Subject компетенції
професійна підготовка
професійна підготовка майбутніх учителів фізичного виховання
професійна компетентність учителя фізичної культури
competence
professional training
professional training of future physical educationteachers
professional competence of the physical educationteacher
 
Description У статті висвітлюються різні тлумачення сутності понять «професійна підготовка»
і «професійна підготовка майбутніх учителів фізичного виховання» з позицій модернізації вищої школи. Зроблено висновок, що дефініція «підготовка» використовується у двох значеннях: як результат, виражений у вигляді компетентності випускника університету, і як процес засвоєння норм, зразків та правил професійної діяльності, який містить цілі, способи та зміст освіти. Доведено зв›язок понять «професійна підготовка» і «професійна компетентність», охарактеризований термін «професійна компетентність учителя фізичного
виховання». У статті подано авторське тлумачення поняття «професійна підготовка
майбутніх учителів фізичного виховання у вищому педагогічному навчальному закладі» як цілісного процесу засвоєння й закріплення загальнопедагогічних і фахових знань, умінь, навичок, розвиток професійної компетентності, що робить особистість конкурентоспроможною на ринку праці, дає можливість самостійно організовувати та вдосконалювати фізичне виховання дітей та молоді. Проаналізована сутність дефініції «готовність майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності» як результату професійної підготовки, що характеризується сформованістю когнітивно-рефлексивного,мотиваційно-орієнтаційного,операційно-діяльнісного компонентів. У структурі готовності автором виділені наступні компоненти: когнітивно-рефлексивний компонент, що складає науково-теоретичну готовність; мотиваційно-орієнтаційний – психологічна готовність;операційно-діяльнісний – практична і фізична готовність.The article high lights the different interpretations of the content of the conceptsof «professional training» and «training of future physical education teachers» interms of modernization of higher education. There is a conclusion that the defi nition of «training» is used in two senses: as a result, expressed as a competence of a graduate of the University, and as a process of learning the standards, patterns and rules of professional activity that has targets, methods and a content of education. The author has defi ned that there is a connection between the terms «professional training»
and «professional competence», characterized the term «professional competence of physical educationteachers». The article presents the author’s interpretation of the concept of «professional training of future physical education teachers in a higher educational institution» as a holistic process of learning and practicing the general pedagogical and professional knowledge, skills, the development of professional competence, which makes a person competitive at a labor market, makes it possible to self-organize and improve the physical education of children and youth. The author analyzed the essence of the concept of «readiness of the future physical education teachers for professional activity»
as a result of the training, which is characterized by the formation of the cognitive and refl exive, the motivational and personal, the operational and activity components. In the structure of the readiness,the author identifi es the following components: the cognitive and refl ective component as the scientifi c and theoretical readiness;the motivational and orientation component as the psychological readiness; the operational and activity component that is the practical and physical readiness.
 
Date 2015-10-29T09:39:38Z
2015-10-29T09:39:38Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Іщук В. В. Сутність і структура професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / В. В. Іщук // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Сквира (Київ. обл.) : Дорадо-Друк, 2013. - Вип. 31 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 117-122.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/966
 
Language other
 
Relation ;Вип. 31
 
Publisher Дорадо-Друк