Запис Детальніше

Діалогізація навчання як дієвий чинник підвищення пізнавальної активності учнів

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діалогізація навчання як дієвий чинник підвищення пізнавальної активності учнів
 
Creator Кардаш, Лариса В.
Kardash, Larysa V.
 
Subject діалог
спілкування
комунікація
діалогічне педагогічне спілкування
гуманізація педагогічної взаємодії
модальність висловлювання
персоніфікація повідомлення
інтерактивне навчання
 
Description У статті розглядається діалог як спосіб спілкування та розуміння, як
дієвий чинник продуктивності пізнавальної діяльності, аналізуються різні
підходи до розуміння проблеми діалогу як шляху до розвитку особистості,
звертається увага на те, що сьогодні людині потрібно не лише спілкування,
як реалізація її соціальності, духовності й індивідуальності, але й навчання спілкуванню, що передбачає спільну діяльність людей, учасники якої ставляться одне до одного як до суб’єктів комунікації. The article reveals the dialogue as a mean of communication as an effi cient factor of productive perceptional
activity; different approaches to the understanding of the problem of the dialogue as the way of personality’ s grow are
analyzed, the attention is paid to the point, that a person today needs not only communication but also the realization
of his social position, inner world and individuality, but also the learning of speaking is necessary as it foresees the
common person’s activity, where participants treat each other as the subjects of communication.
 
Date 2015-10-30T08:52:57Z
2015-10-30T08:52:57Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кардаш Л. В. Діалогізація навчання як дієвий чинник підвищення пізнавальної активності учнів / Л. В. Кардаш // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. – Переяслав-Хм. : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 18. – С. 41-45.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/974
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.