Суспільне фізичне виховання неблагополучних дітей у школах України у першій половині ХХ століття
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Суспільне фізичне виховання неблагополучних дітей у школах України у першій половині ХХ століття
Public physical education of disadvantaged children in schools of Ukraine in the first half of the twentieth century |
|
Creator |
Резнік, Василь М.
Reznik, Vasylj M. |
|
Subject |
неблагополучні діти
школа соціальне життя виховання особистість девіантна поведінка протиправні вчинки суспільне виховання фізичне виховання disadvantaged children school social life education personality deviant behaviour illegal behaviour public education physical education |
|
Description |
У статті висвітлено питання розвитку суспільного фізичного виховання неблагополучних дітей у школах України на початку ХХ століття. Особлива увага приділена питанням вивчення особливостей реалізації концепцій виховання неблагополучних дітей у школах. Проаналізовано особливості концепції «Школи життя» С.Т. Шацького, «Школи в середовищі» В.Н .Шульгіна, М.В. Крупеніної. Зокрема, виховання С.Т. Шацький розглядав як взаємопов’язані малий та великий педагогічні процеси: малий педагогічний процес відбувається в школі, великий – в соціальному середовищі. Зазначено, що до середини 30-х років було завершено реорганізацію школи відповідно до тоталітарних засад державної системи влади; утверджено модель школи, що працювала в режимі єдиноначальності, з чітким статутом і жорстким режимом та розпорядком. Виявлено, що головним виховним завданням школи став контроль за поведінкою дітей і формування відповідальності за їх антирадянські висловлювання і вчинки у класі, у родині, на вулиці.This article presents the development of public physical education of disadvantaged children in the schools of Ukraine at the beginning of the twentieth century. The particular attention is paid to issues of study the peculiarities of a realisation the conceptions of the education of disadvantaged children in schools. The features of the conception of the «School of Life» by S.T.Shatskyi, «Schools in the environment» by V.N.Shulgina and M.V.Krupenina are analysed. In particular, S.T.Shatskyi considered the education as an interconnected small and large pedagogical processes: a small pedagogical process is at school, a large one is in a social environment. It is noted by author that by the mid 30-ies the reorganization of schools in accordance with the principles of totalitarian state power system was ended, the school model that has worked in the mode of undivided authority with a clear charter, rigid regime and regulations was approved. The author found that the main educational tasks of the school was a monitoring of children›s behaviour and the formation of the responsibility for their anti-Soviet statements and actions in the classroom, at home, outdoors. |
|
Date |
2015-10-30T10:36:18Z
2015-10-30T10:36:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Резнік В. М. Суспільне фізичне виховання неблагополучних дітей у школах України у першій половині ХХ століття / В. М. Резнік // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Сквира (Київ. обл.) : Дорадо-Друк, 2013. - Вип. 31 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 285-289.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/981 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 31
|
|
Publisher |
Дорадо-Друк
|
|