Запис Детальніше

Міжкультурне виховання учнів як науково-педагогічне явище

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжкультурне виховання учнів як науково-педагогічне явище
Intercultural education of school children as a scientific and pedagogical phenomenon
 
Creator Саковська, Тетяна В.
Sakovsjka, Tetjana V.
 
Subject виховання
міжкультурне виховання
культура
міжкультурна взаємодія
міжкультурне спілкування
education
intercultural education
culture
intercultural interaction
intercultural communication
 
Description У статті аналізуються та висвітлюються особливості процесу міжкультурного
виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів як науково-педагогічного явища. Особлива увага акцентується на ролі міжкультурного виховання учнів як важливого елемента у процесі виховання всебічно і гармонійно розвиненої особистості, громадянина своєї держави. Аналізуються поняття «виховання», «культура», міжкультурне виховання». Поняття «міжкультурне виховання» учнів розглядається як взаємопроникнення різних культур, а саме знайомство з іншою культурою, іншими зразками поведінки, за якими стоїть інша система цінностей та інший погляд на світ, що сприяє кращому розумінню того, що може існувати інша, відмінна від особистої, точка зору на об’єктивну реальність, так і розумінню
свого, в тому числі культурно обумовленого, світосприйняття. Зазначається, що процес міжкультурного виховання учнів як науково-педагогічна проблема є недостатньо вивченим, що є перешкодою на шляху до вдосконалення процесу навчання оволодіння іноземною мовою. Доведено, що готовність до сприйняття іншомовного способу мислення, толерантність та повага до інших культур, розвиток комунікативних вмінь щодо подолання мовних і культурних бар’єрів є ознаками рівня міжкультурного виховання учня, який на даний час є недостатнім у нашій державі. This article analyses and highlights the peculiarities of the intercultural education of school
children as of a scientifi c and pedagogical phenomenon. The particular attention is paid to the role of intercultural education of school children as an important element in the process of upbringing the comprehensively and harmoniously developed personality, the citizen of the state. The concepts of «education», «culture», «intercultural education» are analysed in the article. The concept of «intercultural education» of school children is seen as the interpenetration of different cultures, such as knowing the other cultures, other patterns of behaviour, which are of a different system of values and a different view of the world. It contributes to a better understanding of what that there may be another, distinct from personal, view of objective reality and to understanding their own, including culturally conditioned, worldview. The author defi ned that the process of intercultural
education of the school children as a scientifi c and pedagogical phenomenon is poorly researched, and it is a barrier to improving the learning process of mastering a foreign language. It is shown in the article that the readiness to accept the foreign language thinking, the tolerance and respect for other cultures, the development of communicational skills to overcoming the language and cultural barriers are the signs of the school child’s intercultural educational level, which is currently insuffi cient in our country.
 
Date 2015-10-30T10:49:32Z
2015-10-30T10:49:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Саковська Т. В. Міжкультурне виховання учнів як науково-педагогічне явище / Т. В. Саковська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : збірник наукових праць / гол. ред. В. П. Коцур. - Сквира (Київ. обл.) : Дорадо-Друк, 2013. - Вип. 31 : Педагогіка. Психологія. Філософія. - С. 297-301.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/983
 
Language other
 
Relation ;Вип. 31
 
Publisher Дорадо-Друк