Запис Детальніше

Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти
Psycholinguistic and socio-linguistic aspects of pre-school education
 
Creator Калмикова, Лариса О.
Kalmykova, Larysa O.
 
Subject оволодіння мовою
мова освіти
нейронні мережі
локалізація мовленнєво-мовних функцій
образ світу
види мов
language acquisition
a language of education
neural networks
localization of speech-language functions
the image of the world
kinds of languages
 
Description Стаття присвячена проблемі функціонування мови в поліетнічній,
полікультурній державі, зокрема у дошкільній освіті та врахування в ній
нейролінгвістичних, психолінгвістичних і соціальних аспектів оволодіння
дошкільниками мовами, в процесі якого мовна толерантність стає необхідною
умовою для існування і розвитку освітнього соціуму з метою реалізації коректної
навчальної комунікації.
The article deals with the functioning of language in multiethnic, multicultural
country, particularly in pre-school education, with taking into account its
neurolinguistic, psycholinguistic and social aspects of mastering by pre-school children
languages, in the process of which language tolerance becomes a necessary condition
for the existence and development of educational surrounding with the aim to
implement the proper training of communication.
 
Date 2015-11-09T13:10:00Z
2015-11-09T13:10:00Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Калмикова Л. В. Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти / Л.О. Калмикова // Наука і освіта. - 2014. - №10. - С. 72-76.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1054
 
Language other
 
Publisher Південноукраїнський НПУ імені К. Ушинського