Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти
Psycholinguistic and socio-linguistic aspects of pre-school education |
|
Creator |
Калмикова, Лариса О.
Kalmykova, Larysa O. |
|
Subject |
оволодіння мовою
мова освіти нейронні мережі локалізація мовленнєво-мовних функцій образ світу види мов language acquisition a language of education neural networks localization of speech-language functions the image of the world kinds of languages |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі функціонування мови в поліетнічній, полікультурній державі, зокрема у дошкільній освіті та врахування в ній нейролінгвістичних, психолінгвістичних і соціальних аспектів оволодіння дошкільниками мовами, в процесі якого мовна толерантність стає необхідною умовою для існування і розвитку освітнього соціуму з метою реалізації коректної навчальної комунікації. The article deals with the functioning of language in multiethnic, multicultural country, particularly in pre-school education, with taking into account its neurolinguistic, psycholinguistic and social aspects of mastering by pre-school children languages, in the process of which language tolerance becomes a necessary condition for the existence and development of educational surrounding with the aim to implement the proper training of communication. |
|
Date |
2015-11-09T13:10:00Z
2015-11-09T13:10:00Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Калмикова Л. В. Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти / Л.О. Калмикова // Наука і освіта. - 2014. - №10. - С. 72-76.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1054 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Південноукраїнський НПУ імені К. Ушинського
|
|