Запис Детальніше

Психолінгвістичні аспекти фразеології як теоретико-методологічні засади збагачення мовлення дітей експресивно-стилістичними засобами мови

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолінгвістичні аспекти фразеології як теоретико-методологічні засади збагачення мовлення дітей експресивно-стилістичними засобами мови
Psycholinguistic Aspects of Phraseology as Theoretical and Methodological Foundations of Children’s Speech Enriching by Expressive and Stylistic Language Means
 
Creator Мисан, Інна В.
Mysan, Inna V.
Калмикова, Лариса О.
Kalmykova, Larysa O.
 
Subject психолінгвістичні одиниці
психологічні одиниці
мовні одиниці
психолінгводидактичні принципи
лінгводидактичні принципи
psycholinguistic units
psychological units
linguistic units
psycholingvodidactic principles lingvodidactic principles
 
Description Стаття присвячена аналізу фразеологізмів як багатоаспектного наукового
феномену, який може розглядатися як різні одиниці, зокрема психологічних, психолінгвістичних і
мовних; відзначенню тих психолінгводидактичних принципів, які випливають із розуміння
фразеологізмів і як психолінгвістичних одиниць: особливих блоків економного, точного,
влучного й дотепного продукування й розуміння мовлення, а також упровадження цих принципів
у прикладні галузі психолінгвістики, зокрема в психолінгвістику розвитку й підпорядковану їй у
теоретичному та методологічному сенсі лінгводидактику; розкриттю на матеріалі конкретного
експериментального дослідження досвіду з урахування психолінгвістичних засад під час
розроблення методики збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами
для його розвитку.
The article discusses the problem of phraseologisms as a multidimensional scientific
phenomenon, which can be regarded as different units, such as: psychological, psycholinguistic and
linguistic; lighting of psycholinguistic principles derived from an understanding of phraseological units as
psycholinguistic ones: special blocks of economical, precise, well-aimed and witty production and speech
understanding as well as introduction of these principles in the field of applied psycholinguistics, in
particular in psycholinguistics of development and a subordinate to it in theoretical and methodological
sense linguistics; disclosure on the material of specific experimental study of the author’s experience with taking into account the psycholinguistic basics when developing a method of speech enrichment by
phraseological units of the senior preschool children with a view to its development.
 
Date 2015-11-10T08:52:09Z
2015-11-10T08:52:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Калмикова К. О. Психолінгвістичні аспекти фразеології як теоретико-методологічні засади збагачення мовлення дітей експресивно-стилістичними засобами мови / Л. О. Калмикова, І. В. Мисан // East European Journal of Psycholinguistics. - Lutsk, 2014. - Issue 1. - P. 66-74.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1061
 
Language other
 
Publisher Lesya Ukrainka Eastern European National University