Запис Детальніше

Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови
Psychologicalfeatures of perception and mastery by preschoolers of the natives language idioms
 
Creator Мисан, Інна В.
Mysan, Inna V.
 
Subject фразеологічне значення
денотативне значення
слова- концепти
перенесення смислів
сприймання
розуміння
phraseological meaning
denotative meaning
words-concepts
transferring of meaning
perception
understanding
 
Description Стаття присвячена психолінгвістичній проблематиці сприймання і
розуміння (аудіювання) дітьми старшого дошкільного віку фразеологічних
одиниць рідної мови, висвітленню особливостей осмислення переносного
значення фразем за семантичним критерієм і відповідними йому
показниками:
а) осмислення
прямого
значення
слів-компонентів
фразеологічних одиниць (далі. – ФО); б) розуміння переносного значення ФО;
в) розуміння значення ФО зі словами-концептами.
This article is devoted to psycholinguistic problems of perception and
understanding (listening) by children of a preschool age of the native language
idioms, highlighting of features of understanding of figurative meaning of phrases
according to semantic criterion and corresponding parameters: a) recognizing of
the direct meaning of phraseological word-components; b) understanding of
figurative meaning of phraseological units; c) understanding of meaning of
phraseological units with the words-concepts.
 
Date 2015-11-10T10:00:49Z
2015-11-10T10:00:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мисан І. В. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. В. Мисан // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Том IV. Психологія розвитку дошкільника. - К. : Срібна Хвиля, 2014.- Вип. 10. - С. 109-111.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1063
 
Language other
 
Publisher Срібна Хвиля