Запис Детальніше

Підготовка студентів-філологів до проведення інтегрованого уроку

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка студентів-філологів до проведення інтегрованого уроку
 
Creator Дига, Надія В.
Dygha, Nadija V.
 
Subject інтеграція
інтегроване навчання
діалог літератури та історії
інтегровані уроки
дослідницькі завдання
integration
integrated study
the dialog between literature and history
integrated lessons
research tasks
 
Description У статті розглянуто питання про методику підготовки студентів-
філологів до проведення інтегрованих уроків з української літератури у середній
школі, представлено інтегрований підхід до вивчення художньо-історичних
творів, зокрема у формі діалогу літератури та історії. Робота містить зразки
завдань для студентів дослідницького і репродуктивно-пізнавального
характеру, наприклад, за творами В.Стуса, Р.Андріяшика, П.Куліша, О.Довженка. The article deals with the question of methodology of students-philologists
training for the integrated lessons of Ukrainian literature in secondary school; the
integrated approach to the study of fiction-historical works, in particular between
literature and history was proposed. The article contains samples of research and
reproductive-informative tasks for students, based on the works by V.Stus,
R.Andriashyk, P.Kulish, O.Dovzhenko.
 
Date 2015-11-11T08:28:46Z
2015-11-11T08:28:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Дига Н. В. Підготовка студентів-філологів до проведення інтегрованого уроку / Н. В. Дига // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць / ред. вип. : Каплюк К. М., Пангелова М. Б. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2013. - Вип. 14. - С. 23-32.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1075
 
Language other
 
Relation ;Вип. 14
 
Publisher Лукашевич О. М.