Запис Детальніше

Психологічна модель копінг-поведінки педагога

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічна модель копінг-поведінки педагога
Psychological model of coping behavior of the teacher
 
Creator Ткачук, Таїсія А.
Tkachuk, Taisiia A.
 
Subject стрес
копінг-поведінка
копінг-стратегії
копінг-ресурси
локус контролю
емоційна стійкість
афіліація
емпатія
Я-концепція
stress
coping behavior
coping strategies
coping resources
locus of control
emotsialnaya resistance
afiliatsiya
empathy
self-concept
 
Description Стаття присвячена аналізу копінг-поведінки педагогів, професійна діяльність яких характеризується впливом великої кількості стрес-факторів, що завдають шкоди здоров’ю, призводять до низької оцінки своєї професійної компетентності та проблем у сфері міжособистісних комунікацій.
Зазначається, що копінг-поведінка здійснюється на базі копінг-ресурсів за допомогою копінг-стратегій. Копінг-ресурси – це характеристики особистості і соціального середовища, які полегшують або роблять можливою успішну адаптацію до життєвих стресорів. Копінг-стратегії – це актуальні відповіді особистості на загрозу, яка виникла, засіб управління стресором...
This article analyzes the coping behaviors of teachers whose professional
activity is characterized by the influence of a massive amount of stressor factors
which are detrimental to the health, leading to a lower estimate of their
professional competence and interpersonal communication problems .
Indicates that coping behavior is carried out on the basis of coping resources
with coping strategies. Coping resources - these are the characteristics of the
individual and the social environment, which make it possible to negate or
successful adaptation to life's stresses. Coping strategies - it is actual responses to the threat of identity that arose, how to handle the stressor ...
 
Date 2015-11-13T07:25:08Z
2015-11-13T07:25:08Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ткачук Т. А. Психологічна модель копінг-поведінки педагога / Т. А. Ткачук // Школа першого ступеня : теорія і практика : зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди» / ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди» ; редкол. : Коцур В. П. (голов. ред.) [та ін.]. – Умань, 2014. – Вип. 42. - [13] с. – (Препринт / ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди»)
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1093
 
Language other
 
Relation ;Вип. 42
 
Publisher б. в.