Психологічна модель копінг-поведінки педагога
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічна модель копінг-поведінки педагога
Psychological model of coping behavior of the teacher |
|
Creator |
Ткачук, Таїсія А.
Tkachuk, Taisiia A. |
|
Subject |
стрес
копінг-поведінка копінг-стратегії копінг-ресурси локус контролю емоційна стійкість афіліація емпатія Я-концепція stress coping behavior coping strategies coping resources locus of control emotsialnaya resistance afiliatsiya empathy self-concept |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу копінг-поведінки педагогів, професійна діяльність яких характеризується впливом великої кількості стрес-факторів, що завдають шкоди здоров’ю, призводять до низької оцінки своєї професійної компетентності та проблем у сфері міжособистісних комунікацій. Зазначається, що копінг-поведінка здійснюється на базі копінг-ресурсів за допомогою копінг-стратегій. Копінг-ресурси – це характеристики особистості і соціального середовища, які полегшують або роблять можливою успішну адаптацію до життєвих стресорів. Копінг-стратегії – це актуальні відповіді особистості на загрозу, яка виникла, засіб управління стресором... This article analyzes the coping behaviors of teachers whose professional activity is characterized by the influence of a massive amount of stressor factors which are detrimental to the health, leading to a lower estimate of their professional competence and interpersonal communication problems . Indicates that coping behavior is carried out on the basis of coping resources with coping strategies. Coping resources - these are the characteristics of the individual and the social environment, which make it possible to negate or successful adaptation to life's stresses. Coping strategies - it is actual responses to the threat of identity that arose, how to handle the stressor ... |
|
Date |
2015-11-13T07:25:08Z
2015-11-13T07:25:08Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ткачук Т. А. Психологічна модель копінг-поведінки педагога / Т. А. Ткачук // Школа першого ступеня : теорія і практика : зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди» / ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди» ; редкол. : Коцур В. П. (голов. ред.) [та ін.]. – Умань, 2014. – Вип. 42. - [13] с. – (Препринт / ДВНЗ «Переяслав- Хм. ДПУ імені Г. Сковороди»)
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1093 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 42
|
|
Publisher |
б. в.
|
|