Запис Детальніше

Трансформовані словосполуки у мові реклами (на матеріалі англомовних текстів)

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформовані словосполуки у мові реклами (на матеріалі англомовних текстів)
 
Creator Заболотна, Тетяна В.
Zabolotna, Tetjana V.
 
Subject концепція
комунікація
текст
реклама
банер
conception
communicative
text
advertising text
banner
 
Description Статтю присвячено історії вивчення реклами, джерел рекламної
комунікації. У рамках дослідження розглядається концепція комунікативного
впливу у рекламних текстах. Визначаються різновиди маніпулювання у
банерній рекламі. Автор детально розглядає банерну рекламу, як вид
комунікації, яка здійснюється засобами статичних чи динамічних графічних
або текстових рекламних блоків – банерів. The article is devoted to the history of advertising, communication sources,
review of the stages of its formation and development of theoretical concepts study,
to analyze its specific functions and symbolic forms as means of communication. The
following article takes a view of the conception of communicative influence in the
advertising texts. The varieties of manipulation are defined in the article. The author
gives the detailed of the peculiarities of communicative strategies in the advertising
texts.
 
Date 2015-11-20T10:23:33Z
2015-11-20T10:23:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Заболотна Т. В. Трансформовані словосполуки у мові реклами (на матеріалі англомовних текстів) / Т. В. Заболотна // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць/ [співред. : Корпанюк М. П., Токмань Г. Л.]. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2013. - Вип. 16. - С. 102-112.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1144
 
Language other
 
Relation ;Вип. 16
 
Publisher Лукашевич О. М.