Запис Детальніше

Методична модель навчання виразного читання поезії

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методична модель навчання виразного читання поезії
 
Creator Черниш, Наталія
Chernysh, Natalija
 
Subject ліричні твори
українська література
середні класи
виразне читання
прийоми навчання
lyrical works
Ukrainian literature
middle classes
expressive reading
teaching methods
 
Description У статті йдеться про особливості виразного читання поетичних
творів. Розглянуто специфіку читання лірики. Описано ефективні
прийоми навчання: залучення інших видів мистецтв при виразному
читанні ліричних творів, поєднання виразного проголошення поезії з
інтерпретацією, підготовки партитури та вибору варіанту виразного
проголошення поезії. Визначено етапи роботи, яких слід
дотримуватись, щоб навчити учнів виразно читати вірш. The article deals with the peculiarities of the expressive reading of the
poetry. The specificity of the lyrics’ readinghas been studied. The effective
methods of the training: the attraction of the other kinds of art in expressive
reading of the lyrical works, the combination of a clear proclamation of poetry
with the interpretation, the preparation of the score and the selection of the option of a poetry’s clear proclamationwere described. The stages of the work,
which should be followed to teach students to read poetry expressively were
defined.
 
Date 2015-11-26T06:55:12Z
2015-11-26T06:55:12Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Черниш Н. Методична модель навчання виразного читання поезії / Н. Черниш // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць / ред. вип. : Каплюк К. М., Кулик О. Д., Пангелова М. Б. - Переяслав-Хм. (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2014. - Вип. 17. - С. 204-214.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1164
 
Language other
 
Relation ;Вип. 17
 
Publisher Лукашевич О. М.