Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання в умовах збереження здоров'я учнівської молоді
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання в умовах збереження здоров'я учнівської молоді
Pedagogical terms of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education in the conditions of pupils’ health maintenance |
|
Creator |
Саковська, Тетяна В.
Sakovsjka, Tetjana V. |
|
Subject |
педагогіка
умови педагогічні умови підготовка міжкультурна комунікація виховання міжкультурне виховання діалог культур умови збереження здоров’я pedagogy terms pedagogical terms preparation cross-cultural communication education cross-cultural education culture dialogue conditions of health maintenance |
|
Description |
У статті виокремлюються та аналізуються педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах збереження здоров’я учнівської молоді. Подається загальна характеристика кожної з визначених педагогічних умов: структурно-змістове забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання; науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення цього процесу; інформаційно-психологічне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання учнів. Надаються визначення окремих базових понять даного дослідження: «педагогіка», «умови», «педагогічні умови», «виховання», «підготовка». Пропонується сформоване авторське визначення поняття «педагогічні умови»: це необхідні складові елементи організації навчально-виховного процесу, метою яких є забезпечення цілісності навчання та виховання студентів, сприяння всебічному гармонійному розвитку особистості майбутніх учителів для їх підготовки до міжкультурного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Зазначено, що на сьогодні на загальнодержавному рівні відсутній єдиний науковий підхід до вирішення проблеми реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до міжкультурного виховання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах в умовах збереження здоров’я учнівської молоді. Акцентується увага на необхідності системного контролю щодо реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів в умовах збереження здоров’я учнівської молоді. Зазначено, що успішна реалізація і результативність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання неможлива за відсутності системного моніторингу та контролю за процесом. In the article the pedagogical terms of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education of students in general educational establishments in the conditions of pupils' health maintenance are highlighted and analyzed. General description of certain pedagogical terms is given: structurally semantic providing of the process of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education; scientifically methodical and logistical support of this process; informatively psychological providing of the process of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education of students in the conditions of pupils' health maintenance. Determinations of separate base concepts of this research are given: «pedagogic», «terms», «pedagogical terms», «education», «preparation». The formed author's determination of the concept «pedagogical terms» is offered. They are the component elements of the educational-educate process organization, the purpose of which is to provide the integrity of studies and education of students, assistance to comprehensive harmonious development of future teachers’ personality for their preparation to cross-cultural education of students of general educational establishments. It is marked that today at national level the unique scientific approach to the decision of problem of realization of pedagogical terms of future teachers’ preparation to cross-cultural education of students in general educational establishments in the conditions of pupils' health maintenance in modern society is absent. Attention is accented on the necessity of systemic control in relation to the realization of pedagogical terms of preparation of future foreign languages teachers to cross-cultural education of students in the conditions of pupils' health maintenance. It is marked that successful realization and effectiveness of pedagogical terms of preparation of future foreign languages teachers to cross-cultural education is impossible in default of the system monitoring and control after this process. |
|
Date |
2015-12-09T11:08:57Z
2015-12-09T11:08:57Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Саковська Т. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання в умовах збереження здоров'я учнівської молоді / Т. В. Саковська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. - С. 137-144.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1240 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|