Запис Детальніше

Превентивна педагогіка

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Превентивна педагогіка
 
Creator Доброскок, Ірина І.
Dobroskok, Iryna I.
 
Subject преветивна педагогіка
превентивна освіта
превентивне виховання
здоров’я суспільства
розвиток дитини
основи преветивної діяльності
 
Description Одним із чинників підвищення якості освіти є належний навчаль-
но-методичний супровід викладання дисципліни.
Опанування теоретичної дисципліни «Превентивна педагогіка»,
яка викладається у циклі професійної та практичної підготовки ба-
калаврів, є необхідним для здійснення попереджувально-профілак-
тичної діяльності майбутніми соціальними педагогами, вчителями,
соціальними працівниками, практичними психологами, керівниками
навчальних закладів.
Даний навчальний посібник розроблено для підготовки до прак-
тичних занять з навчальної дисципліни «Превентивна педагогіка», в
умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу
(КМСОНП), у вищих навчальних закладах України.
Опанування матеріалу дисципліни за запропонованою структурою
дозволяє студентам засвоїти теоретичні основи предмету та норма-
тивно-законодавчу базу, яка регламентує стратегії превентивної ро-
боти; оволодіти етико-професійними якостями, функціями та ролями
соціального педагога / працівника в превентивній роботі; розширити
свої знання про актуальні соціальні проблеми та їх характеристики,
соціально-психологічні особливості та потреби груп превентивного
впливу, способи запобігання та зменшення негативних впливів на
неповнолітнього, ознайомитися із зарубіжним досвідом, основними
моделями, новітніми технологіями, формами і методами превентивної
роботи в інших країнах.
Навчальна програма, тематичний план навчальної дисципліни, пла-
ни практичних занять, завдання для самостійної роботи, питання для
самоконтролю є алгоритмом дії для подальшого формування системи
знань про мету, завдання, зміст і технології превентивного виховання;
поглиблення та конкретизації знань студентів про причини та наслід-
ки соціальної дезадаптації, форми проявів девіантної і делінквентної
поведінки дітей та підлітків; узагальнення, систематизації і надання
нового аспекту знанням, засвоєним раніше при вивченні курсів педа-
гогіки, психології, соціальної педагогіки, спецпредметів.
Запропонований порядок поточної та підсумкової атестації сприя-
тиме чіткій організації навчальної діяльності.
Виділені критерії оцінювання знань, завдання для самоконтролю,
тести дозволять студентам оцінити рівень засвоєння навчального курсу.
Науково-методичний матеріал, поданий у посібнику, є важливою
частиною даного навчально-методичного комплексу, буде корисним
для виконання навчально-дослідних, індивідуально-творчих завдань,
проведення практичних занять, соціально-психолого-педагогічних
заходів превентивного спрямування.
Сподіваємося, що посібник стане корисним і необхідним у про-
фесійній підготовці педагогічних працівників до реалізації комуніка-
тивної, організаторської, попереджувально-профілактичної функцій у
соціально-педагогічній діяльності закладів освіти, в т. ч. післядиплом-
ної освіти, перепідготовки та підвищення кваліфікації, позашкільних
установ.
 
Date 2015-12-15T09:24:37Z
2015-12-15T09:24:37Z
2013
 
Type Book
 
Identifier Доброскок І. І. Превентивна педагогіка : практикум / І. І. Доброскок, О. Р. Лиховид, О. Ф. Усик. – К. : Педагогічна думка, 2013. – 308 с.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/1256
 
Language other
 
Publisher Педагогічна думка