Запис Детальніше

Готовність як складова професійної підготовки майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Готовність як складова професійної підготовки майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку
Readiness training as a part of future accounting specialist
 
Creator Гончаренко, Анна
Ghoncharenko, Anna
 
Subject готовність
особистість
висококваліфікований спеціаліст
майбутній спеціаліст бухгалтерського обліку
професійна освіта
професійна підготовка
професійна діяльність
readiness
personality
highly qualified specialist
future accounting specialist
professional education
professional training
professional performance
 
Description На сучасному етапі ринкових перетворень, потужних інноваційних процесів,
демократизації суспільства та інтеграції України у світовий освітній простір важливого значення набуває проблема професійної підготовки майбутніх спеціалістів із бухгалтерського обліку, здатних виконувати складні соціально-економічні завдання та швидко адаптуватися до особливостей професійної діяльності.
Відповідно актуалізується й проблема вдосконалення професійної підготовки майбутніх спеціалістів, яка повинна орієнтуватися не лише на аспекти спеціальності, а й на формування
загальнолюдських і професійних цінностей.
Пріоритетними завданнями професійної освіти сьогодні є формування не лише
висококваліфікованого та конкурентоспроможного спеціаліста з бухгалтерського обліку, який володіє певним рівнем знань, умінь і навичок, але й формування самостійної, відповідальної, соціально активної, з високим рівнем інформаційної культури особистості, яка здатна вирішувати виробничі і соціальні проблеми у професійній діяльності та керуватися досягненнями не лише особистісно, а й соціально значущих результатів. Показником професійної сформованості особистості та її морально-психологічної зрілості, необхідної для її майбутньої професійної діяльності, є у першу чергу, готовність спеціаліста.
Таким чином, готовність особистості до професійної діяльності виявляється перш за
все в її здатності до організації, виконання і регулювання своєї майбутньої діяльності. У свою
чергу, на формування готовності до професійної діяльності впливає велика кількість факторів,
найважливішими з яких є система умов, методів і цілей, наявність професійних знань і вмінь,
безпосереднє включення особистості в діяльність, у процесі якої найбільш активно формуються потреби, мотиви й інтереси здобуття значущих, суттєвих, найбільш сучасних знань і вмінь. Ураховуючи вищезазначене, особливу увагу необхідно приділяти організації постійної, безперервної підготовки спеціалістів із бухгалтерського обліку до професійної діяльності, яка, у свою чергу, потребує формування визначеного рівня готовності майбутнього професіонала до цієї діяльності. At the current stage of market reforms, powerful innovative processes, social democratization
and integration of Ukraine into global educational environment, the importance of professional training
of future accounting specialists being able to perform complicated social and economic tasks as well as
to quickly adapt to peculiarities of the profession grows crucially.
So, the problem of improving professional training of future specialists becomes actual. It
should be directed not only to the aspects of the profession but also to forming general human and
professional values.
The priorities of professional education today are not only forming a highly qualified
accounting professional with a certain level of knowledge and skills but also creating independent,
responsible, socially active personality with a high standard of information culture. The personality able
to resolve workplace and social issues in his/her professional performance and get both personal and
social use of the results achieved.
The index of personality's professional, moral and psychological maturity necessary for the
future professional performance is, firstly, the readiness of a specialist.
Thus, a person's readiness for professional performance appears primarily in his/her ability to
organize, execute and regulate his/her future activity. Also, a number of factors affect the forming of professional readiness, the most important of which are the system of conditions, methods and objectives, availability of professional knowledge and skills, direct involvement of the personality in activity where needs, motives and interests in acquiring substantial up-to-date knowledge and skills are formed. Based on the above stated, particular attention should be drawn to organization of regular, sustainable preparing of accounting specialists for their professional performance that, in its turn, requires creating specific level of future professional's readiness for this performance.
 
Date 2015-12-16T07:45:20Z
2015-12-16T07:45:20Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гончаренко А. Готовність як складова професійної підготовки майбутніх спеціалістів з бухгалтерського обліку / А. Гончаренко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 35. - С. 42-49.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1261
 
Language other
 
Relation ;Вип. 35
 
Publisher Лисенко М. М.