Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі
The organization of the vocational guidance class in secondary schools |
|
Creator |
Пильтяй, Оксана М.
Pyljtjaj, Oksana M. |
|
Subject |
кабінет професійної орієнтації
професійна інформація професійна консультація загальноосвітня школа професійне самовизначення office professional orientation professional information professional advice secondary school vocational self-determination |
|
Description |
Автор статті розкриває основні принципи організації роботи навчально-методичного кабінету професійної орієнтації в загальноосвітній школі,визначає його зміст, завдання та роль у профорієнтаційній роботі загальноосвітніх шкіл. Система професійної орієнтації повинна здійснювати вплив на раціональний розподіл трудових ресурсів, а також полегшити вибір життєвого шляху випускникам шкіл, які часто стоять на роздоріжжі при виборі майбутньої професії. Кабінети професійної орієнтації в школах використовуються для проведення профорієнтаційної роботи з учнями, їх батьками, а також длянадання вчителям школи методичної допомоги з питань професійної орієнтації. Крім методичної і практичної роботи, кабінет ще виконує функції інформаційного центру, де нагромаджується і зберігається інформаційний матеріал, та функції довідково-консультаційного центру. Основними структурними елементами системи професійної орієнтації є: професійна інформація, професійна консультація, професійний добір (відбір) і професійна адаптація. Провідними напрямками профорієнтації, що найбільш успішно можуть здійснюватися на базі шкільного кабінету профорієнтації, є професійна інформація і професійна консультація. The author reveals the basic principles of the organization of educational and methodical study of vocational guidance in secondary school determines its content, objectives and role in vocational work in secondary schools. The system of vocational guidance to exercise influence on the rational allocation of labor resources and facilitate life choices school graduates who often are at a crossroads in choosing future profession. Offices of career guidance in schools are used for vocational guidance of the students, their parents, teachers and school forassist methodological assistance for vocational guidance. In methodological and practical work, study still serves as the information center, where information is stored and piled material, and function reference and consultation center. The main structural elements of vocational guidance are: professional information, professional consultation, professional selection (selection) and professional adaptation. The leading areas of career counseling that can most successfully carried out at the school office career counseling, is a professional information and professional advice. |
|
Date |
2015-12-16T09:12:37Z
2015-12-16T09:12:37Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пильтяй О. М. Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі / О. М. Пильтяй // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 35. - С. 94-101.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1265 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 35
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|