Запис Детальніше

Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі
The organization of the vocational guidance class in secondary schools
 
Creator Пильтяй, Оксана М.
Pyljtjaj, Oksana M.
 
Subject кабінет професійної орієнтації
професійна інформація
професійна консультація
загальноосвітня школа
професійне самовизначення
office professional orientation
professional information
professional advice
secondary school
vocational self-determination
 
Description Автор статті розкриває основні принципи організації роботи навчально-методичного
кабінету професійної орієнтації в загальноосвітній школі,визначає його зміст, завдання та роль у профорієнтаційній роботі загальноосвітніх шкіл.
Система професійної орієнтації повинна здійснювати вплив на раціональний розподіл
трудових ресурсів, а також полегшити вибір життєвого шляху випускникам шкіл, які часто
стоять на роздоріжжі при виборі майбутньої професії.
Кабінети професійної орієнтації в школах використовуються для проведення
профорієнтаційної роботи з учнями, їх батьками, а також длянадання вчителям школи
методичної допомоги з питань професійної орієнтації. Крім методичної і практичної роботи,
кабінет ще виконує функції інформаційного центру, де нагромаджується і зберігається
інформаційний матеріал, та функції довідково-консультаційного центру.
Основними структурними елементами системи професійної орієнтації є: професійна
інформація, професійна консультація, професійний добір (відбір) і професійна адаптація. Провідними напрямками профорієнтації, що найбільш успішно можуть здійснюватися на базі шкільного кабінету профорієнтації, є професійна інформація і професійна консультація. The author reveals the basic principles of the organization of educational and methodical study
of vocational guidance in secondary school determines its content, objectives and role in vocational
work in secondary schools.
The system of vocational guidance to exercise influence on the rational allocation of labor
resources and facilitate life choices school graduates who often are at a crossroads in choosing future
profession.
Offices of career guidance in schools are used for vocational guidance of the students, their parents, teachers and school forassist methodological assistance for vocational guidance. In methodological and practical work, study still serves as the information center, where information is stored and piled material, and function reference and consultation center. The main structural elements of vocational guidance are: professional information, professional
consultation, professional selection (selection) and professional adaptation.
The leading areas of career counseling that can most successfully carried out at the school
office career counseling, is a professional information and professional advice.
 
Date 2015-12-16T09:12:37Z
2015-12-16T09:12:37Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пильтяй О. М. Організація роботи кабінету професійної орієнтації у загальноосвітній школі / О. М. Пильтяй // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 35. - С. 94-101.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1265
 
Language other
 
Relation ;Вип. 35
 
Publisher Лисенко М. М.