Запис Детальніше

Принципи побудови освітнього процесу та особливості професійної підготовки студентів економічних дисциплін

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи побудови освітнього процесу та особливості професійної підготовки студентів економічних дисциплін
The principles of construction and features of the educational training students of economic disciplines
 
Creator Троценко, Руслана В.
Trocenko, Ruslana V.
 
Subject принципи
професійна підготовка
професійна діяльність
професійна освіта
механізм
неперервна освіта
студенти
principles
training
professional activity
professional education
mechanism
continuous education
students
 
Description У статті на основі систематизації та аналізу наукових даних та передового
практичного досвіду проаналізовано основні принципи процесу управління професійною підготовкою фахівців економічного напрямку.
Наголошено на тому, що організація процесу управління професійної підготовки
студентів повинна ґрунтуватися на принципах, що дозволяють забезпечувати сталий розвиток особистості в умовах постійного оновлення професійних знань. До них ми відносимо : принцип цілісності, науковості, активності, динамічності, інтеграції, гнучкості, модульності, систематичності, наочності, доступності.
Розкрито необхідність використання системи принципів як способів досягнення
дидактичних цілей з урахуванням закономірностей і умов перебігу педагогічного процесу. На основі проведеного дослідження встановлено, що умови побудови професійної підготовки фахівців, у яких діятиме система принципів, визначаються, насамперед, специфікою професійної освіти. Main principles of the process of management for economists professional training , based on
the systematization and analysis of published data and best experience are analyzed in the article. There’s emphasized that the organization of the process of management of professional training should be based on principles, which allow ensuring the constant individual development in conditions of continuous updating professional knowledge. They are: the principle of integrity, scientism, activity, agility, integration, flexibility and modularity, systematicity, visibility, availability. The need of using the system of principles as ways in achieving of didactic goals considering the current laws and conditions of the pedagogical process is revealed. On the basis of the experiment there is found, that the conditions of building professional training, where the system of principles will operate, are defined primarily by the specific of professional education.
 
Date 2015-12-16T10:28:13Z
2015-12-16T10:28:13Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Троценко Р. В. Принципи побудови освітнього процесу та особливості професійної підготовки студентів економічних дисциплін / Р. В. Троценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 35. - С. 135-143.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1272
 
Language other
 
Relation ;Вип. 35
 
Publisher Лисенко М. М.