Упровадження оздоровчих технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Упровадження оздоровчих технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
The health technologies introduction in secondary schools |
|
Creator |
Коцур, Надія І.
Kocur, Nadija I. |
|
Subject |
здоров’я
школяр загальноосвітній заклад здоров’язбережувальні технології здоровий спосіб життя педагог health pupil educational establishment health care methods healthy style of life teacher |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі пріоритетності здоров’я, фізичного й психічного розвитку школярів. Погіршення здоров’я сучасних школярів пов'язане з невідповідністю нових шкільних програм рівню фізіологічних і психічних особливостей їх розвитку, відсутністю навичок організації ефективного навчання, здорового дозвілля, правильного харчування, недоліками в системі шкільної освіти. У багатьох навчальних закладах недостатньо впроваджується система здоров’язбереження школярів. Для поліпшення здоров’я дітей і підлітків, забезпечення їх гармонійного фізичного та нервово-психічного розвитку одним з основних завдань освітнього закладу є створення таких оздоровчих педагогічних програм, які б комплексно вирішували проблеми здоров’я й успішного навчання. В умовах інформатизації суспільства слід розробляти такі педагогічні технології, які інтегрували б у собі всі форми здоров’язбереження школярів в освітньому просторі. У статті розкриваються найбільш продуктивні й ефективні здоров’язбережувальні освітні технології, які здатні спиратися на комплексний характер здоров'я; брати до уваги найбільше число факторів, що впливають на здоров'я; ураховувати вікові та індивідуальні особливості учнів. Проаналізовано різні види здоров’язбережувальних технологій та можливості їх реалізації в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано ефективність дотримання здорового способу життя та формування цінності здоров'я в структурі особистості учня. Акцентована увага на періодичній оцінці ефективності оздоровчої технології та залученні батьків до роботи по збереженню і зміцненню здоров'я учнів. The article deals with the importance of physical and mental health of schoolchildren. Some pupils have the health problems because of the inappropriate school agenda, ineffective organization of education and spare time, junk lunch and faults in school education system. Educational establishments do not implement the health care system for pupils. To improve schoolchildren’s health and develop their physical and mental skills, teachers should create the appropriate agenda. According to informatization we should make the pedagogical methods, which can integrate all elements of pupils’ health care. The article reveals the most effective health care methods. Creating such methods we take into account the age and personal peculiarities of schoolchildren. We analyze the implementation of these methods in the educational process. Also we focus our attention on the periodical estimation and parents’ participation in children’s study. |
|
Date |
2015-12-16T10:48:41Z
2015-12-16T10:48:41Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коцур Н. І. Упровадження оздоровчих технологій у загальноосвітніх навчальних закладах / Н. І. Коцур // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 35. - С. 192-200.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1275 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 35
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|