Запис Детальніше

Організація педагогічних і навчальних практик студентів природничих спеціальностей на засадах контекстного навчання

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація педагогічних і навчальних практик студентів природничих спеціальностей на засадах контекстного навчання
Organization of pedegogical and teaching practices of students natural specialties on the principles of contextual education
 
Creator Шапран, Юрій П.
Shapran, Yuryi P.
 
Subject контекстне навчання
квазіпрофесійна діяльність
професійна підготовка
професійна компетентність
компетенції
педагогічна практика
навчально-польова практика
програма практики
майбутні вчителі біології
contextual learning
quasi-professional activity
training
professional competence
competence
pedagogical practice
training and field practice
practice program
future teachers of biology
 
Description У статті розглядається модель контекстного навчання, яке є
теоретично обґрунтованим вибором та реалізацією форм і методів активного
навчання у педагогічному університеті з орієнтацією на майбутню
професійну діяльність учителя. Доведено, що результативність професійної
підготовки залежить від ефективності проведення різних видів педагогічних і
навчально-польових
практик.
Розглядається
досвід
використання
контекстного навчання у процесі формування професійної компетентності
майбутніх учителів біології.
The article deals with contextual learning model, that is
theoretically grounded realization of forms and methods of active learning in the
pedagogical university with a focus on future professional teaching practices. It is
proved that the effectiveness of training depends on the effectiveness of different
kinds of pedagogical, teaching andfield practice. Is considered the experience of
using contextual learning for development of professional competence of future
teachers of biology.
 
Date 2015-12-21T12:53:09Z
2015-12-21T12:53:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шапран Ю. П. Організація педагогічних і навчальних практик студентів природничих спеціальностей на засадах контекстного навчання / Ю. П. Шапран // Вища освіта України : наук.-метод. журнал. – №3 (додаток 2). – 2014. – Вип. "Педагогіка вищої школи : методологія, теорія, технології". – Т. 2. – С. 81–86.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/1289
 
Language other
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України