Запис Детальніше

Інноваційні технології в системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Великій Британії та Україні (порівняльний аналіз)

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні технології в системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Великій Британії та Україні (порівняльний аналіз)
Innovation technologies in the training system of teachers foreign languages in Great Britain and Ukraine (Comparative analysis)
 
Creator Козаченко, Ірина В.
Kozachenko, Iryna V.
 
Subject інновація
інноваційна діяльність
інноваційна технологія
технологічна готовність
технологічна готовність майбутнього вчителя іноземних мов
innovation
innovation technology
innovation activities
technological readiness
technological readiness teachers of foreign languages
 
Description Дисертацію присвячено проблемі формування технологічної готовності
майбутніх учителів іноземних мов до інноваційної діяльності з використанням
досвіду Великої Британії. Розроблено авторську класифікацію інноваційних
технологій у системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов до
інноваційної діяльності з використанням досвіду Великої Британії.
Визначено основні тенденції використання інноваційних технологій у
системі освіти Великої Британії, здійснено порівняльний аналіз використання
педагогічних технологій в Україні та Великій Британії.
Розроблено і впроваджено в практику роботи модель технологічної
готовності майбутніх учителів іноземних мов до інноваційної діяльності з
використанням досвіду Великої Британії та сформульовано науково-методичні
рекомендації впровадження британського досвіду у практику підготовки
майбутніх учителів іноземних мов в Україні.
The thesis is dedicated to the problem of forming technological readiness of
future teachers of foreign languages for innovation with using experience of Great
Britain. The paper considers scientific works on the specified problem and defines the
essence of such notions as «innovation», «innovation technology», «technological readiness of future teacher’s foreign languages». It determines the structure, criteria,
indicators and levels in technological readiness of future teacher’s foreign languages
for innovation with using experience of Great Britain.
The main features of using innovation technologies in the training of teacher’s
foreign languages in Great Britain are researched.
The model of technological readiness of future teacher’s foreign languages for
innovation with using experience of Great Britain was grounded and impressed in
practice and scientific-methodology recommendations of impressing British
experience in the practice of training teachers of foreign languages in Ukraine were
formulated.
 
Date 2016-02-08T13:45:29Z
2016-02-08T13:45:29Z
2015-09-25
 
Type Thesis
 
Identifier Козаченко І. В. Інноваційні технології в системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Великій Британії та Україні (порівняльний аналіз) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. В. Козаченко ; наук. керівник Шапран О. І. - Переяслав-Хмельницький, 2015. - 25 с.
http://hdl.handle.net/8989898989/1335
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.