Запис Детальніше

Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання
Formation of professional competence of future economists of interactive learning technologies
 
Creator Спіцина, Ангеліна Є.
Spicyna, Anghelina Je.
 
Subject професійна компетентність майбутніх економістів
інтерактивні технологія навчання
інтеракція
інтерактивні методи навчання
критерії професійної компетентності
компетенції
педагогічні технології
professional competence of future economists
interactive learning technology
interaction
interactive teaching methods
criteria of professional competence
competence
educational technology
 
Description Дисертацію
присвячено
проблемі
формування
професійної
компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій
навчання в процесі професійної підготовки. У роботі розглянуто наукову
літературу з даної проблеми, здійснено теоретичний аналіз компетентнісного
підходу у сучасній освіті та уточнено зміст і структуру досліджуваної
дефініцій. Визначено особливості формування професійної компетентності
майбутніх економістів та використання інтерактивних технологій у практиці їх
підготовки, критерії, компоненти та рівні професійної компетентності
майбутніх економістів у процесі професійної підготовки.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні
умови професійної компетентності майбутніх економістів засобами
інтерактивних технологій навчання, які реалізовувалися в три етапи:
підготовчий, базовий, інтеграційний.
Розроблено і впроваджено в практику роботи модель професійної
компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій
навчання.
The thesis deals with the problem of the formation of economists’ professional
competence by means of interactive technologies. The nature, content and structure
of future economists’ professional competence, its criteria, indicators and levels of
formation are specified in the study. The effectiveness of pedagogical set of
conditions for the formation of economists’ professional competence by the use of
interactive technologies is verified theoretically and experimentally. Certainly
optimum facilities of interactive technologies for studies of students of economic
type. The model of future economists presumably reflects the efficiency of the use of
interactive technologies in the experimental training procedure of economists.
 
Date 2016-02-09T10:07:10Z
2016-02-09T10:07:10Z
2015-11-25
 
Type Thesis
 
Identifier Спіцина А. Є. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / А. Є. Спіцина ; наук. керівник Дмитренко Г. А. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – 24 с.
http://hdl.handle.net/8989898989/1343
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.