Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання
Formation of professional competence of future economists of interactive learning technologies |
|
Creator |
Спіцина, Ангеліна Є.
Spicyna, Anghelina Je. |
|
Subject |
професійна компетентність майбутніх економістів
інтерактивні технологія навчання інтеракція інтерактивні методи навчання критерії професійної компетентності компетенції педагогічні технології professional competence of future economists interactive learning technology interaction interactive teaching methods criteria of professional competence competence educational technology |
|
Description |
Дисертацію присвячено проблемі формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання в процесі професійної підготовки. У роботі розглянуто наукову літературу з даної проблеми, здійснено теоретичний аналіз компетентнісного підходу у сучасній освіті та уточнено зміст і структуру досліджуваної дефініцій. Визначено особливості формування професійної компетентності майбутніх економістів та використання інтерактивних технологій у практиці їх підготовки, критерії, компоненти та рівні професійної компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання, які реалізовувалися в три етапи: підготовчий, базовий, інтеграційний. Розроблено і впроваджено в практику роботи модель професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання. The thesis deals with the problem of the formation of economists’ professional competence by means of interactive technologies. The nature, content and structure of future economists’ professional competence, its criteria, indicators and levels of formation are specified in the study. The effectiveness of pedagogical set of conditions for the formation of economists’ professional competence by the use of interactive technologies is verified theoretically and experimentally. Certainly optimum facilities of interactive technologies for studies of students of economic type. The model of future economists presumably reflects the efficiency of the use of interactive technologies in the experimental training procedure of economists. |
|
Date |
2016-02-09T10:07:10Z
2016-02-09T10:07:10Z 2015-11-25 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Спіцина А. Є. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / А. Є. Спіцина ; наук. керівник Дмитренко Г. А. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – 24 с.
http://hdl.handle.net/8989898989/1343 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|