Історіографія розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації у 2002-2014 рр.
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Історіографія розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації у 2002-2014 рр.
Historiography of pedagogical universities Ukraine І-II accreditation levels in 2002-2014 |
|
Creator |
Березанська, Ірина М.
Berezansjka, Iryna M. |
|
Subject |
вищі педагогічні навчальні заклади
історіографія модернізація болонізація історіографічні періоди higher educational institutions historiography modernization bolonizatsiya historiographical periods |
|
Description |
У статті проведено історіографічний аналіз наукової літератури, присвяченої розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації у 2002-2014 рр., визначено досягнення українських учених у висвітленні даної проблеми. Запропоновано авторську періодизацію розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації: І період – 2002-2004 рр., ІІ період – 2005-2014 рр. Другий період умовно поділяємо на два підперіоди: І – 2005 – 2011 рр.; ІІ – 2012-2014 рр. Авторкою під час підготовки наукового дослідження використовувались методи аналізу і синтезу, проблемно-хронологічний, історико-порівняльний. Виявлено, що сучасний стан розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації досліджено недостатньо, фрагментарно, в контексті висвітлення становлення і розвитку всієї системи вищої освіти України. The article historiographical analysis of scientific literature devoted to the development of higher educational institutions of Ukraine І-II levels of accreditation in 2002-2014. Identified achievements Ukrainian scientists in covering this issue. The author periods of higher educational establishments of Ukraine І-II levels of accreditation іs І period – 2002-2004, II period – 2005- 2014. The second period is conventionally divided into two sub-periods: I – 2005 – 2011 years; II – 2012-2014 years. The author in the preparation of research used methods of analysis and synthesis, problem-chronological, historical and comparative. Revealed that the current state of higher educational establishments of Ukraine I-II levels of accreditation studied enough fragments in the context of coverage of formation and development of the higher education system of Ukraine. |
|
Date |
2016-02-22T07:42:01Z
2016-02-22T07:42:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Березанська І. М. Історіографія розвитку вищих педагогічних навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації у 2002-2014 рр. / І. М. Березанська // Наукові записки з української історії : зб. наук. ст. / [гол. ред. В. П. Коцур, заст. гол. ред. В. М. Орлик] ; ДВНЗ "ПХДПУ ім. Г. Сковороди". – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 35. – С. 202– 214.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/1366 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|