Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості
Modern technologies of teaching history as a means of formation of self-sufficient person |
|
Creator |
Дем’яненко, Віра М.
Demianenko, Vira M. |
|
Subject |
історична освіта
технології навчання історичне мислення підручник історії учитель історії history education learning technology historical thinking history textbook history teacher |
|
Description |
Завдання реорганізації системи освіти в Україні, зумовлені розвитком інформаційного суспільства, необхідністю узгодження структури освіти з потребами сучасної економіки та інтеграції України в європейський економічний і культурний простір, актуалізують дослідження й визначення напрямів, змісту докорінних змін у парадигмі й методології вітчизняної шкільної освіти загалом та навчанні історії зокрема. У статті розглядаються особистісно-орієнтовані технології навчання історії як необхідна умова формування внутрішньо вільної, відповідальної особистості громадянина українського демократичного суспільства, виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Зазначається, що головна роль у виконанні цих завдань належить учителю історії. Саме він, зважаючи на проблеми з підготовкою підручників з історії, повинен забезпечити реалізацію принципу мультиперспективності у вивченні історії, залучаючи документи різного характеру, види і форми навчальних занять. The tasks of Ukrainian system’s of education reorganization are essential to study and identify areas, the contents of fundamental changes in the paradigm and methodology of the national school education in general and the study of history in particular due to the development of the information society, the need to harmonize the structure of the education system to the needs of a modern economy and Ukraine’s integration into European economic and cultural space. The student-oriented technology of learning history as a necessary condition for the formation of free, responsible individual citizen of Ukrainian democratic society and education of creative personalities capable to think independently, generate original ideas and take courageous decisions are considered in the article. It is noted that the leading role in the realization of these objectives belongs to the teacher of history. It is he, given the problems of preparation history textbooks, should ensure the implementation of the principle of multiperspectivity in the study of history, attracting a variety of documents, types and forms of training. |
|
Date |
2016-02-22T10:08:26Z
2016-02-22T10:08:26Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дем’яненко В. М. Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості / В. М. Дем’яненко // Наукові записки з української історії : зб. наук. ст. / [гол. ред. В. П. Коцур, заст. гол. ред. В. М. Орлик] ; ДВНЗ "ПХДПУ ім. Г. Сковороди". – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 35. – С. 126– 133.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/1373 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|