Запис Детальніше

Психологическая и эпистемологическая сущность синергии и её релевантность во взаимоотношениях преподавателя и студентов (в ракурсе преподавания итальянского языка)

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологическая и эпистемологическая сущность синергии и её релевантность во взаимоотношениях преподавателя и студентов (в ракурсе преподавания итальянского языка)
 
Creator Ivanchenko, Andreyanna
Иванченко, Андреянна Алексеевна
Іванченко, Андреянна Олексіївна
Zatti, Alberto
Дзатти, Альбэрто
 
Subject психологический имидж
синергетивеское взаимодействие
мотивация
лигвообучение
итальянский язык
креативность преподавателя
psychological image
sunerghy
interaction
motivation
Italian language
teacher creativity
 
Description Виявлено значимість позитивного професійно-особистісного іміджу викладача (у тому чиелі й викладача-лінгвіста) і його впливу на студентську мотивацію: чим вище сінергетичий взаємовплив і емпатична взаємодія в навчалъній аудиторії, тим продуктивніше здійснюється засвоєння студентами нової лінгво-культурологичої реалії і їхня творча самореализация. Анкетування, проведене в італійських/українських школах/вузах, виявило досить високий відсоток негативно сприйманого викладача, що ставить на порядок денний питания про тестування на професію викладача. It is shown a significance of the positive professional and personal image of the teacher (as well as a linguistic teacher also) and his influence at the student’s motivation: higher is the synergic reciprocal influence and empathic interaction in the studding auditorium, more productive is the realization of the student’ new linguo-culturological reality learning and their creative autorealization. A conducting of the questionnaires, that was held in the Italian/Ukrainian secondary and higher schools, has revealed a sufficiently great per cent of a negatively excepted teacher. This fact put in evidence the question as for testing such a profession like a teacher.
 
Date 2016-03-01T15:55:19Z
2016-03-01T15:55:19Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Иванченко А.А., Дзатти Альбэрто. Психологическая и эпистемологическая сущность синергии и её релевантность во взаимоотношениях преподавателя и студентов (в ракурсе преподавания итальянского языка) / А.А. Иванченко, Альбэрто Дзатти // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія Психологія. – 2007. – № 759. – Вип. 37. – С. 114–120.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11631
 
Language ru
 
Publisher Харьков : ХНУ