Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching
Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу у викладанні англійської мови Многоуровневая стратегия как метод дифференцированного подхода при обучении английском языку |
|
Creator |
Lavrysh, Yu. E.
Лавриш, Ю. Е. Лавриш, Ю. Э. |
|
Subject |
differentiating approach
tiered assignments pre-assessment learning objective academic needs readiness level диференційований підхід багаторівневі завдання попереднє оцінювання начальні цілі освітні потреби рівень готовності дифференцированный подход многоуровневые задания предварительное оценивание учебные цели академические потребности уровень подготовки 378.315:554 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2016-05-28T08:36:54Z
2016-05-28T08:36:54Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
Pp. 59-63
|
|
Identifier |
Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 6. – С. 59–63. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16063 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка: збірник наукових праць
|
|
Language |
en
|
|