Запис Детальніше

Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching
Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу у викладанні англійської мови
Многоуровневая стратегия как метод дифференцированного подхода при обучении английском языку
 
Creator Lavrysh, Yu. E.
Лавриш, Ю. Е.
Лавриш, Ю. Э.
 
Subject differentiating approach
tiered assignments
pre-assessment
learning objective
academic needs
readiness level
диференційований підхід
багаторівневі завдання
попереднє оцінювання
начальні цілі
освітні потреби
рівень готовності
дифференцированный подход
многоуровневые задания
предварительное оценивание
учебные цели
академические потребности
уровень подготовки
378.315:554
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2016-05-28T08:36:54Z
2016-05-28T08:36:54Z
2015
 
Type Article
 
Format Pp. 59-63
 
Identifier Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 6. – С. 59–63. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16063
 
Source Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка: збірник наукових праць
 
Language en