Запис Детальніше

Аmbient media як метод просування продукту

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аmbient media як метод просування продукту
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Creator Пунчак, Леся Андріївна
 
Publisher Київ
 
Date 2016-06-30T07:37:39Z
2016-06-30T07:37:39Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 73-75
 
Identifier Пунчак, Л. А. Аmbient media як метод просування продукту / Л. А. Пунчак // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 73-75. – Бібліогр.: 1 назва.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16727
 
Source Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Language uk