Запис Детальніше

Нові медіа як ефективний засіб промоції видань

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нові медіа як ефективний засіб промоції видань
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Creator Завалій, Марина
 
Publisher Київ
 
Contributor Пунчак, Л. А.
 
Date 2016-06-30T07:36:43Z
2016-06-30T07:36:43Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 75–79
 
Identifier Завалій, М. Нові медіа як ефективний засіб промоції видань / Марина Завалій // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 75-79. – Бібліогр.: 3 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16725
 
Source Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Language uk