Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» |
|
Creator |
Мирко, Гліб
|
|
Publisher |
Київ
|
|
Contributor |
Пунчак, Л. А.
|
|
Date |
2016-06-30T07:38:25Z
2016-06-30T07:38:25Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 80–82
|
|
Identifier |
Мирко, Г. Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг / Гліб Мирко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 80-82. – Бібліогр.: 2 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728 |
|
Source |
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
|
|
Language |
uk
|
|