Запис Детальніше

Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Creator Мирко, Гліб
 
Publisher Київ
 
Contributor Пунчак, Л. А.
 
Date 2016-06-30T07:38:25Z
2016-06-30T07:38:25Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 80–82
 
Identifier Мирко, Г. Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг / Гліб Мирко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 80-82. – Бібліогр.: 2 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16728
 
Source Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Language uk