Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» |
|
Creator |
Василевська, Ірина
|
|
Publisher |
Київ
|
|
Contributor |
Грет, Г. П.
|
|
Date |
2016-06-30T07:42:44Z
2016-06-30T07:42:44Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 86–89
|
|
Identifier |
Василевська, І. Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні / Ірина Василевська // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 86-89. – Бібліогр.: 2 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734 |
|
Source |
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
|
|
Language |
uk
|
|