Запис Детальніше

Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні
Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Creator Василевська, Ірина
 
Publisher Київ
 
Contributor Грет, Г. П.
 
Date 2016-06-30T07:42:44Z
2016-06-30T07:42:44Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 86–89
 
Identifier Василевська, І. Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні / Ірина Василевська // Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України» (19 травня 2016 року, м. Київ) : збірник матеріалів / М-во освіти і науки України, НТУУ «КПІ», ВПІ, кафедра ОВПК ; редкол. Ю. С. Ганжуров, І. Б. Шевченко, Я. Є. Сошинська, Л. А. Пунчак. – Київ, 2016. – С. 86-89. – Бібліогр.: 2 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/16734
 
Source Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України»
 
Language uk